یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 397195
۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
جلسه هماهنگی کمیته فرهنگی آموزشی اربعین یزد

حوزه / مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در یزد از برگزاری همایش زائرین اربعین حسین(ع)، چهاردهم آبان، در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام میر رحیمی، امروز در جلسه هماهنگی کمیته فرهنگی آموزشی اربعین حسینی (ع) که به میزبانی دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری یزد برگزار شد، هدف از این نشست را هماهنگی و برنامه ریزی برای برگزاری همایش زائرین اربعین حسینی(ع) که همزمان با سراسر کشور در چهاردهم آبان 95 برگزار می شود، عنوان کرد.

وی افزود: این همایش با حضور انبوه زائرین اربعین حسینی (ع) استان، همزمان با سراسر کشور در مصلی نماز جمعه یزد برگزار می گردد و ان شاءالله با همکاری و همدلی همه مسئولین به بهترین نحو برگزار شود.

برپایه این گزارش، از ابتدای ثبت نام اربعین از 16 مردادماه تاکنون  تعداد 13 هزار نفر از مردم استان در سامانه سماح ثبت نام کرده اند و برای 4 هزار نفراز آنان ویزا صادر شده است.

همچنین کسانی که قصد تشرف به پیاده روی اربعین را دارند باید در سامانه سماح و یا 64 دفتر خدمات زیارتی درسطح استان یزد ثبت نام کرده و پس از دریافت ویزا به این سفر معنوی مشرف شوند

انتهای پیام 313/23 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha