شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام و المسلمین مصطفی حسناتی

استاد حوزه علمیه اصفهان با تاکید بر تقویت روحیه استکبار ستیزی گفت: استکبار از طریق تفرقه افکنی درصدد نابودی اسلام است.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی حسناتی، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، با اشاره به فرا رسیدن 13 آبان ماه و روز استکبار ستیزی اشاره و اظهارکرد: استکبار ستیزی روحیه مسلمانان است و این روحیه در ملت ایران از گذشته تا امروز وجود دارد و هیچ دلیلی برای تغییر این روحیه وجود ندارد.

وی افزود: ملت ایران در همه مقاطع سنی استکبار ستیز هستند و این روحیه در دوران گذشته در بین دانش آموزان و دانشجویان وجود داشت و امروز نیز در روحیه و رفتار آن ها قابل مشاهده است که علاوه بر حضور در راهپیمایی 13 آبان ماه با پیشرفت علمی خود برای خودکفایی کشور این روحیه را نشان می دهند.

امام جمعه نجف آباد گفت: ذلت مسلمانان هدف و کابوس بلند و مهم دولت آمریکا است که نباید بگذاریم این هدف بزرگ آن ها محقق شود که تفرقه بین مسلمانان از جمله برنامه های آن ها برای رسیدن به اهدافشان است.

وی ادامه داد: آل سعود این زمینه را فراهم ساخته و درآمدهای خود را در اختیار این دولت استکباری قرار داده تا اینکه مسلمانان را ضعیف و سست کند و ذلت مسلمان جهان را رقم بزند که البته این هدف آن ها محقق شدنی نیست.

حجت الاسلام حسناتی با اشاره به اینکه آل سعود باید پاسخگوی این جنایات خود باشد، تصریح کرد: نوکری دشمنان اسلام هیچ کجا مورد تایید نیست و باید این دولت که با نوکری سران ظلم پاخگویی جنایات خود باشد.

وی با بیان اینکه دولت آمریکا همانند دشمنان ائمه اطهار(ع) کار می کند، گفت: هیچ منطقی ظلم و ستم را نمی پذیرد و ملت ایران که هدفش یاری اسلام و جوامع اسلامی است دست از مواضع خود بر نمی دارد و دوستی با دشمنان اسلام ندارد و یاور ملت های مظلوم جهان خواهد بود.

امام جمعه نجف آباد با اشاره به اینکه تسخیر لانه جاسوسی به همت دانشجویان انجام شد، گفت: این حرکت ها بزرگ زرینی در تاریخ اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران است که نسل جوان جامعه ای اینگونه مدافع ارزش های خود است و اجازه جاسوسی را به دشمن نمی دهد.

وی با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی 13 آبان ضمن گرامیداشت خاطرات آن روز استکبار ستیزی خود را اثبات می کنند و مانع تحقق اهداف دشمنان می شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha