دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
حجت الاسلام والمسلمین جعفر شجونی

حوزه/ پیکر حجت‌الاسلام والمسلمین شجونی، با حضور تنی چند از شخصیت‌های حوزوی و سیاسی کشور، صبح امروز در مسجد هدایت تهران تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، مراسم تشییع پیکر حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر شجونی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز و موتلفه اسلامی، صبح امروز با حضور تنی چند از شخصیت‌های حوزوی و سیاسی کشور و اقشار مختلف مردم، در مسجد هدایت تهران برگزار شد.

آیت‌الله موحدی کرمانی، امام جمعه موقت تهران و دبیرکل جامعه روحانیت مبارز، حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری، حجت‌الاسلام والمسلمین  پورمحمدی وزیر دادگستری، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد، محمدعلی امانی، قائم‌مقام حزب مؤتلفه اسلامی، حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه، محمد حسینی وزیر سابق ارشاد و محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از شخصیت‌های حاضر در این مراسم بودند.

پیکر این خطیب انقلابی سپس به امامزاده صالح(ع) تهران منتقل و در این مکان مقدس به خاک سپرده شد

مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر جوادی شجونی معروف به جعفر شجونی در سال ۱۳۱۱ در فومن استان گیلان به دنیا آمد و در سن 84 سالگی درگذشت.

وی از مبارزان قبل از انقلاب اسلامی بود که در کارنامه فعالیت‌های مبارزاتی خود همراهی با مرحوم نواب صفوی را در کارنامه داشت و در دوران رژیم پهلوی به‌دلیل همراهی با نهضت امام خمینی(ره) زندانی و دستگیر شده بود.

وی که به علت عارضه قلبی در بیمارستان فیروزگر تهران بستری شده بود، هنگام نماز صبح روز گذشته در این بیمارستان دارفانی را وداع گفت.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha