دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام مرتضی وافی

حوزه/ مدیر موسسه خانه خورشید از آغاز به کار پایگاه خبری مفتاح با رویکرد دین و اندیشه و نظریات روشنگرانه و نقادانه را در حوزه های مختلف دینی و همچنین فرهنگ و رسانه خبر داد.

حجت الاسلام  مرتضی وافی امروز  جمعه با حضور در غرفه خبرگزاری «حوزه» در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات با تمجید از فعالیت های خبرگزاری حوزه گفت: خبرگزاری حوزه به عنوان منبعی مورد اطمینان برای روحانیون و همچنین افرادی است که می خوهند از آخرین تحولات حوزه های علمیه مطلع شوند و خوشبختانه این رسانه عملکردی همراه با صداقت و در عین حرفه ای بودن دارد.

وی با اشاره به فعالیت های موسسه خانه خورشید اظهار داشت: این موسسه فرهنگی 5 زیر مجموعه دارد که بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه، مرکز توسعه فعالیت های مهدوی، مرکز تخصصی خدمات فرهنگی313(کرسی های آزاد اندیشی مهدویت و حجاب را برگزار می کند)، پژوهشکده امام حسین(علیه السلام) و مناسک آئینی، انتشارات و ماهنامه روز دهم، از آن جمله است.

وی در پایان با بیان این که پایگاه خبری مفتاح که وابسته به موسسه فرهنگی خانه خورشید است، به زودی آغاز به کار خواهد کرد، گفت: این پایگاه خبری با رویکرد دین و اندیشه نظریات روشنگرانه و نقادانه را در حوزه های مختلف دینی و همچنین فرهنگ و رسانه را منتشر می کند.

313/29

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha