چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
كندري

حوزه/ حجت الاسلام كندري، ايمان،‌ اعتقاد و اخلاص را روحيه اصلي در بسيج عنوان و تصریح کرد: كسي نمي تواند اين قلمرو را محدود كند و اين قدرت هيچ مرزي نمي‌شناسد.

حجت الاسلام حسين كندري در گفتگو با خبرگزاري «حوزه» در مشهد به بررسي وي‍ژگي و شاخص هاي بسيج پرداخت و گفت: هيچ قدرتي نمي تواند مقابل انتقال انقلاب اسلامي و قدرت بسيجي ايران ايستادگي كند بلكه تا كنون نيز به ديگر كشورها صادر شده است.

وي با بيان اينكه بايد با توجه به تاكيد امام راحل(ره) انقلاب را فراتر از مرزهاي ايران اسلامي منتقل كنيم، اضافه كرد: ايمان به خدا، روحيه و اخلاص به همراه نوآوري،‌ ابتكار و بصيرت بايد در هر بسيجي وجود داشته باشد.

مسئول پايگاه بسيج مركز مديريت حوزه علميه خراسان با اشاره به اينكه زمان انقلاب ضرورت تشكيل بسيج با ديد نظامي و دفاع بود افزود: در سال هاي پس از انقلاب با وجود نفوذ و هجمه هاي دشمن، شاه كليدي كه امام راحل(ره) تشكيل بسيج را مي دهد به عنوان يك خدمت اجتماعي و مردمي مطرح است.

وي بيان داشت: طلبه و نخبه بسيجي با دارا بودن شاخصه هاي اصلي بسيج مي تواند بصيرت دهي و نوآوري را براي جامعه اسلامي داشته باشد كه در ادامه اين راه، ضرورت بسيج علمي در جامعه حوزوي را مشاهده مي كنيم.

حجت الاسلام كندري اظهار كرد: با توجه به اينكه هدف اصلي دشمن در جنگ نرم، ‌انحلال دروني و استحاله مردم و تغيير باورها و سست كردن عقايد ديني و اسلامي و كمرنگ كردن حس ايمان درورني است، علما با بصيرت و شناسايي نقاط نفوذ دشمن در جامعه، مي توانند با آن مقابله كنند.

مسئول پايگاه بسيج مركز مديريت حوزه علميه خراسان در خصوص ارتقا فرهنگ بسيجي در حوزه هاي علميه ادامه داد: وظيفه نخبگان اين است كه با حضور در جامعه  بحث ايمان را در بين مردم تقويت كنند.

حجت الاسلام كندري، ايمان،‌ اعتقاد و اخلاص، روحيه اصلي در بسيج عنوان و خاطر نشان كرد: به همين علت كسي نمي تواند اين قلمرو را محدود كند و اين قدرت هيچ مرزي نمي‌شناسد.

وي با اشاره به گروه هاي مردمي مقاومت در عراق و سوريه كه با روحيه بسيجي تشكيل شده اند، گفت: به زودي پيروزي اسلام را در همه كشورهاي اسلامي مشاهده خواهيم كرد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha