سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
دیدار حجت الاسلام و المسلمین ربانی با دکتر خادمی

حوزه/ استاندار کهگیلویه و بویر احمد در نشستی با رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با اشاره به جایگاه حوزه و روحانیت در نظام اسلامی، رفع مشکلات حوزه ها و روحانیون را وظیفه همه مسئولان عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، دکتر سید موسی خادمی، در نشستی با حجت الاسلام والمسلمین ربانی، رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور، که در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، با اشاره به جایگاه حوزه و روحانیت در نظام اسلامی، رفع مشکلات حوزه ها و روحانیون را وظیفه همه مسئولان عنوان کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: این استان  از استان‌های محروم کشور است و به‌منظور کاهش مشکلات استان نیازمند حمایت ملی بیشتری هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی نیز در این جلسه به برنامه سفرهای استانی رئیس و مسئولین مرکز خدمات حوزه های علمیه اشاره کرد و گفت: در این سفرها نمایندگان مرکز خدمات با حضور در تمامی مدارس علمیه سطح استان از نزدیک با مشکلات طلاب و روحانیون آشنا می‌شوند.

وی بیان کرد: در این سفر، با نماینده ولی‌فقیه، استاندار و مسئولان استانی دیدارهایی صورت می‌گیرد تا با همکاری مسئولان استانی بتوان در کاهش مشکلات طلاب و روحانیون در تبلیغ علوم دینی گام مؤثری برداشت.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه ابراز داشت: به منظور حل مشکل مسکن طلاب استان شورای سیاست‌گذاری مسکن راه‌اندازی شده است و امید است با همکاری اعضای این شورا مشکلات طلاب استان در این زمینه کاهش یابد.

بر پایه این گزارش، در پایان این جلسه، دکتر خادمی احکام اعضای شورای سیاست‌گذاری مسکن طلاب استان کهگیلویه و بویر احمد را امضا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha