جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
 حجت الاسلام والمسلمین رضا کاظم لو

حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین گفت: ملت ایران اجازه نخواهند داد کشورهای غربی و بیگانگان در امور این کشور دخالت کنند و همچون سال های انقلاب و دفاع مقدس، برای حفظ ارزش های اصیل اسلامی و انقلابی هرگز کوتاه نمی آیند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ، حجت الاسلام والمسلمین رضا کاظم لو صبح امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمیه خواهران ضمن گرامیداشت  سالروز حماسه نهم دی اظهار داشت: ملت ایران با حضور در راهپیمایی های عظیم مردمی که نمایشی از اتحاد و انسجام حول محور ولایت بود، حماسه ای ماندگار در تاریخ ایران اسلامی رقم زدند که برای همیشه تاریخ ماندگار است.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین تصریح کرد: مردم قهرمان ایران اسلامی در حماسه 9 دی نشان دادند که اجازه نخواهند داد کشورهای غربی و بیگانگان در امور این کشور دخالت کنند و همچون سال های انقلاب و دفاع مقدس، برای حفظ ارزش های اصیل اسلامی و انقلابی هرگز کوتاه نمی آیند.

وی افزود: حماسه 9 دی حضور و مشارکت مردم در جهت دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن را به نمایش گذاشت.

استاد حوزه علمیه خواهران خاطرنشان کرد:  آنچه باید در یادآوری حوادث 88 مورد توجه قرار گیرد این است که از یک سو شیرینی پیروزی بزرگ ملت ایران در انتخابات، توسط گروهی بی بصیرت به تلخی تبدیل شد و از سوی دیگر ملت بیدار و هوشیار ایران اسلامی به سبب بصیرت انقلابی خود با حضوری پرشور و گسترده در نهم دی ماه و حمایت همه جانبه از انقلاب اسلامی،  تمام توطئه های دشمنان خارجی و داخلی را خنثی نمودند.

حجت الاسلام کاظم لوبیان داشت: سالروز 9دی يادآور خروش یکصدای ملت برای دفاع از ارزش های اسلامی  انقلاب اسلامی و تجديد ميثاق امت با ولايت است كه جهانيان را تسليم اراده خود كرد و ناکامی و شکست را برای دشمنان و منافقين به ارمغان آورد.

مدیر حوزه علمیه خواهران عنوان داشت: دشمنان نظام از هر روشی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می کنند و فتنه 88 نمونه بارز تاثیر نفوذ دشمن در برخی از مسئولان کشور بود.

وی، درایت و هوشمندی مقام معظم رهبری را عامل نجات کشور در فتنه 88 عنوان کرد و اظهارداشت:  به لطف خداوند و درایت و سکانداری هوشمندانه و دلیرانه مقام معظم رهبری و بصیرت و هوشیاری مردم راه نفوذ دشمن بسته شد تا این انقلاب پابرجا بماند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha