سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مدیر کل بهداشت و سلامت مرکز خدمات

حوزه/ مدیرکل بهداشت و سلامت مرکز خدمات از برگزاری همایش فرزندان حوزه در عرصه سلامت در روز پنجشنبه ۷ بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، دکتر یوسفی فرد با اعلام این خبر گفت: مرکز خدمات حوزه های علمیه متولی ارائه خدمات در زمینه های فرهنگی، سلامت و معیشتی - رفاهی به طلاب و روحانیون محترم و خانواده ایشان است و ارائه خدمات در زمینه سلامت را می توان یکی از مهمترین این فعالیت ها نام برد.
وی ابراز داشت: معاونت سلامت و امور بیمه های مرکز خدمات نیز بر اساس همین نگاه راه اندازی شده است و رسالت مهم آن تدوین طرح های مختلف، برنامه ریزی و نظارت بر اجرای صحیح آنها می باشد.
مدیرکل بهداشت و سلامت مرکز خدمات تصریح کرد: از آنجا که طرح های متنوع این معاونت با استفاده از ظرفیت مشاغل تخصصی از جمله پزشکان، دندان پزشکان و ... اجرا می شود، شناسایی پزشکانی که خود طلبه اند یا از خانواده طلاب و روحانیون محترم می باشند به منظور استفاده از آراء و نظرات ایشان و همچنین مشارکت در اجرای طرح ها، می تواند بسیار سازنده و کارگشا باشد.
وی ادامه داد: این پزشکان خود با نحوه زندگی فعالیت های مرتبط، محدودیت ها و دیگر شئون روحانیت آشنا بوده و می توانند با ارائه نقطه نظرات کارشناسی، مشاوره ای و مساعدت در اجرای طرح ها، نقش شایانی را در تحقق اهداف مرکز خدمات داشته باشند.
دکتر یوسفی فرد عنوان کرد: با توجه به دستور رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و با همت و تلاش معاون سلامت و امور بیمه ها، جمع آوری اطلاعات و شناسایی مشمولین همایش از سراسر کشور آغاز شد و آمار این عزیزان احصاء گردید.
وی بیان کرد: به فضل پروردگار، این همایش 7 بهمن ماه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهر قم، حرم کریمه اهل‌بیت (علیهم السلام)، برگزار خواهد شد.
مدیرکل بهداشت و سلامت مرکز خدمات با اشاره به اهداف مهم این همایش گفت: معرفی فعالیت های مرتبط با حیطه سلامت در مرکز خدمات، استفاده از نظرات کارشناسی مدعوین گرامی در جهت بهبود فعالیت ها و نحوه ارائه خدمات به جامعه هدف و بهره مندی از ظرفیت مشاوره ای ایشان در استان های مختلف، از جمله اهداف برگزاری این همایش است.
وی ادامه داد: همانطور که پیش از این اشاره شد مدعوین این همایش پزشکان، دندان پزشکان و داروسازانی هستند که طلبه و روحانی بوده یا از فرزندان طلاب و روحانیون محترم می باشند.
دکتر یوسفی فرد در پایان گفت: امید است همایش‌هایی نیز با حضور سایر مشاغل مرتبط با حیطه سلامت شامل، واجدین مدارک کارشناسی ارشد پیراپزشکی برگزار گردد و ان شاالله در جهت گسترش تعاملات سازنده، همایش‌های دیگری به‌صورت منطقه‌ای برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha