دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بابامحمد ایزانلو - معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی

حوزه/ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از اعزام ۲۰۰تن از مبلغان دینی شامل ۱۵۰ روحانی مبلغ و ۵۰ مبلغه به مناطق مختلف شهری و روستایی این استان به مناسبت دهه فجر خبر داد.

حجت الاسلام بابامحمد ایزانلو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، اظهارداشت: این روحانیان با هدف تبیین دستاوردها و بیان گفتمان‌های انقلاب اسلامی، به مناطق مختلف شهری و روستایی استان خراسان شمالی اعزام می شوند.

وی افزود: این اعزام ها با هدف ترویج فرهنگ دینی انقلاب اسلامی و برگزاری گفتمان های دینی در مساجد و مدارس استان خراسان شمالی انجام می شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: همچنین این تعداد مبلغ با هدف تبیین و تشریح دستاوردها و پیشرفت های نظام برای آحاد جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان و آشنایی آنان با توطئه های دشمنان به مناطق مختلف استان اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان با هر ترفندی در صدد دور کردن جوانان و نوجوانان از ارزش های اصیل اسلامی هستند، گفت: بر همین اساس طلاب و روحانیون باید بیش از گذشته به وظیفه تبلیغی خود پرداخته و جوانان را بیش از پیش به سمت ارزش ها و آرمان های نظام و انقلاب اسلامی سوق دهند.

حجت الاسلام ایزانلو تصریح کرد: اين مبلغان همچنين برنامه هاي مختلفي را شامل اجراي اقامه نماز، بيان احکام شرعي، گفتمان هاي ديني و پرسش و پاسخ، سرکشي از خانواده هاي شهدا و غبارروبي گلزار شهدا را طی ایام الله دهه فجر اجرا مي کنند .

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha