دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله جوادی آملی

حوزه/ حضرت آیت الله جوادی آملی، عمل به تعهدات را شرف مردم ایران دانستند و بیان داشتند: مردم ما در جریان دفاع مقدس و بعد از آن هم ثابت کردند پای تعهدات خود ایستاده اند و این شرف ماست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حضرت آیت‌الله  جوادی آملی در دیدار جمعی از اعضای  حزب مؤتلفه اسلامي بیان داشتند: اين نظام ما از آن جهت كه يك نظام الهي است، اين قدرت را دارد كه فرشته تربيت كند؛ الآن همه ما بدون ترديد در كنار سفره اين نظام نشسته ايم و باید قدردان آن باشیم.

معظم له با اشاره به جریان انقلاب و دفاع مقدس، ابراز داشتند: اين نظام توانست استقلالش را با خوي فرشتگي به دست بياورد و آن را حفظ کند، دفاع مقدس در اصل 10 سال طول کشید، چرا که 2 سال درگیر جنگ های داخلی بودیم را ببینید، وضع ما این طور بود، اما به لطف الهی این کشور پیروز شد و استقلال و امنیتش را حفظ کرد و باید بدانیم الان ما فقط به بركت قرآ‌ن و عترت است که امنيت داريم.

ایشان عمل به تعهدات را شرف مردم ایران دانستند و بیان داشتند: مردم ما در جریان دفاع مقدس و بعد از آن هم ثابت کردند پای تعهدات خود ایستاده اند و این شرف ماست.

حضرت آیت الله جوادی آملی گفتند: غربی ها حتی بعد از قطعنامه در سال 67 که مردم ما از جبهه ها برگشتند، فرصت را غنیمت شمردند و به وسیله منافقین عملیات مرصاد را شروع کردند، اما ما بعد از پذیرش قطعنامه 598، با این همه مصیبتی که از صدام دیده بودیم، در جریان حمله رژیم بعث عراق به کویت، حتی یک گلوله از سمت ما به عراق پرتاب نشد، این ها را باید در سطح بین المللی مطرح کرد، آنها اینگونه رفتار کردند و ما اینگونه رفتار می کنیم؛  اینها شرف و تمدن ایران است که قرآن و عترت به ما آموخته است.

این مرجع تقلید در نقد مبنای اندیشه ای غرب، اظهار داشتند: الان دو غده در تفکر غرب وجود دارد که یکی انکار معاد و دیگری انکار تجرد روح  است. اين دو غده در فضاي مجازي هم دارد خودش را نشان مي‌دهد.

حضرت آیت الله جوادی آملی ادامه دادند:  آنها می گویند انسان با مرگ مي‌پوسد و تمام می شود، که این نوع تفکر محصولی جز جنگ جهانی اول و دوم و جنگهای نیابتی امروزه ندارد، در صورتی که دين آمده به ما مي‌گويد انسان با مرگ، ابدي مي‌شود و انسان است كه مرگ را مي‌ میراند و لذا ما که یک فكر ابدی مي‌خواهيم، باید بدانیم فكر ابدی را خداي ابدي بايد بگويد و خاندان ابدي که همان اهل بیت علیهم السلام باشند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha