یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام محمدرضا رحمانی

حوزه/ ائمه جماعات باید مراقب باشند که مساجد بازیچه بازی های سیاسی و یا توهین به شخصی قرار نگیرند و از ظرفیت مساجد در راستای حضور حداکثری در انتخابات استفاده شود.

حجت الاسلام محمدرضا رحمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در گناباد با اشاره به اهمیت انتخابات، گفت: امروز تمام نگاه دنیا به ایران است تا شاهد حضور مردم در پای صندوق های رای و تاثیر آن برجهان باشند، بنابراین روحانیت باید ضرورت شرکت مردم در انتخابات و معیارهای انتخاب اصلح را تبیین کند.

وی ادامه داد: روحانیون و مبلغان با توجه به جایگاه خود، رسالت خطیری برای هدایت و روشنگری اقشار مختلف جامعه بر عهده دارند و باید بدون حمایت از فرد و یا جناح خاصی، فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه معیارهای انتخاب نامزد اصلح را برای مردم تبیین کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد در ادامه افزود: این اداره در راستای توانمند سازی مبلغان خود کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی با موضع انتخاب در دست اقدام دارد تا مبلغان بتوانند جامعه را برای حماسه ای دیگر آماده سازند.

حجت الاسلام رحمانی خاطرنشان کرد: ائمه جماعات باید مراقب باشند که مساجد بازیچه بازی های سیاسی و یا توهین به شخصی قرار نگیرند و از ظرفیت مساجد در راستای حضور حداکثری در انتخابات استفاده شود.

وی اظهار کرد: مساجد متعلق به همه گرایش ها و جریان های سیاسی معتقد به آرمان های نظام جمهوری اسلامی است و نباید در آستانه انتخابات آنها را در انحصار فرد و یا جناح خاصی و یا مکانی برای تبلیغات انتخاباتی در آورد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha