شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین نبوی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین نبوی در هشتمین اجلاسیه سالانه مدیران استانی گزارشی از اقدامات معاونت تبلیغ و امور فرهنگی را ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین نبوی، صبح امروز در هشتمین اجلاسیه سالانه مدیران استانی و معاونین ستادی حوزه های علمیه به اقدامات معاونت تبلیغ و امور فرهنگی اشاره و اظهار داشت: تألیف کتاب های درسی و کمک درسی نهضت سوادآموزی، تألیف کتاب درسی آموزش و پرورش، نقد کتاب های درسی آموزش و پرورش، کتاب جذاب سازی کلاس های دینی کودکان و نوجوان، کتاب مهارت های شادی آفرین در تبلیغ و ... از جمله اقدامات این معاونت بوده است.

وی به فعالیت ها در عرصه مبلغان و هجرت اشاره و ابراز داشت: جذب و پذیرش، اعزام، جابجایی، برگزاری دوره آموزشی، آموزش ضمن خدمت و کارگاه آموزشی در دو استان، بررسی گزارش های ماهانه و سالانه مبلغان، فعال سازی رابطین فرهنگی، طرح حبل المتین، طرح نورالمبین، جذب، گزینش و اعزام طلاب برای طرح بینات، چاپ و انتشار ماهنامه مبلغان، چاپ و انتشار کتاب های مورد نیاز مبلغان دینی و ... از دیگر فعالیت ها بوده است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه به فعالیت در عرصه هنر و رسانه در این معاونت اشاره و خاطرنشان ساخت: راه اندازی سایت و پایگاه تبلیغی و فعالیت در فضای مجازی، تولید نرم افزارهای اندروید و دسکتاپ همراه با تأمین محتوای آن، راه اندازی 11 زبان در تبلیغات اینترنتی، تهیه و تنظیم طرح جامع هنر و آیین نامه های مربوطه،  پاسخگویی به بیش از 8 هزار شبهه، بیش از 360 هزار بازنشر محتوای دینی، تولید بیش از 10 هزار محتوا و ... از جمله اقدامات این معاونت است.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی به نظرسنجی و ارزیابی های این معاونت نیز اشاره و تصریح کرد: ارزیابی خروجی های مدارس امین، ارزیابی سیستم آموزشی سفیران هدایت کل کشور، مقایسه عملکرد سفیران و بلندمدت، ارزیابی سیستم آموزشی سطح دو و سه تبلیغ، تبیین تغایر نظر دین و کارشناسان در زمینه ازدواج و خانواده و ... از جمله ارزیابی های معاونت تبلیغ و امور فرهنگی بوده است.

وی به فعالیت ها در عرصه فرق و ادیان این معاونت اشاره کرد و گفت: تدوین طرح ها، برگزاری دوره های آموزشی، تدوین بروشور، راه اندازی گروه های مردمی، تأسیس شورای خیرالبریه، برگزاری نشست های تخصصی فرق و ادیان، تدوین جزوات علمی برای تقویت اساتید با زیرمجموعه های متنوع از جمله فعالیت ها در این عرصه بوده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha