شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه گفت: این نهاد در زنده نگه‌داشتن شعائر اسلامی و ارزش‌های انقلاب اسلامی نقش مؤثری دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری امروز در آیین تجلیل از فعالان و روسای شوراهای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به مناسبت سالروز تشکیل این شورا اظهار داشت: توجه وزنده نگه‌داشتن شعائر اسلامی یکی از راهکارهای اساسی برای مقابله با دشمنان است.

وی با اشاره به رویکردهای مختلف و اثرگذاری این نهاد افزود: انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل آینده، تقویت فرهنگ ایثار و شهادت، صیانت و دفاع از انقلاب، مبارزه با ضد فرهنگ اسلامی از عمده وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

حجت‌الاسلام سالاری، بسترسازی حضور مردم در صحنه‌های مختلف نظام و ایجاد حلقه اتصال بین امت اسلامی و مسئولان دلسوز جمهوری اسلامی را از دیگر وظایف این نهاد مردمی عنوان کرد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) در سال 59 تشکیل شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی اظهار داشت: ازآن‌پس نقش این شورا در بین نهادها و سازمان‌های مختلف اسلامی کشور حفظ اقتدار، انسجام، وحدت و یکپارچگی بین فعالیت‌های این ارگان‌ها بود و تا به امروز نیز به‌خوبی این رسالت خود را در کالبدی غیرقابل دسترسی برای دشمنان حفظ کرده است.

وی افزود: هدف اولیه امام راحل (ع) از تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات جلوگیری از مبانی و افکار شوم دشمنان اسلام در براندازی نظام جمهوری اسلامی بود که خوشبختانه دستاورد ارزشمند و گران‌مایه این تصمیم و تشکیل شورای هماهنگی را به‌وضوح در جامعه شاهد هستیم.

امام‌جمعه بجنورد تصریح کرد: با توجه به اینکه نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی بسیار ارزنده است در این راستا تلاش‌های مضاعفی را از این شورا شاهد بودیم که پاسداشت و صیانت از این دستاوردها وظیفه همگان در جامعه امروزی است.

وی ابراز امیدواری کرد با تلاش بیشتر، مراسم ملی و مذهبی، به‌ویژه راهپیمایی‌های انقلابی در مرکز استان، باشکوه و کیفیت بالاتری برگزار شود.

بر پایه این گزارش، در حاشیه این مراسم از سیستم صوت مسیر مراسم ملی و مذهبی استان رونمایی شد که حجت‌الاسلام سالاری دراین‌باره گفت: در این مسیر 228 بلندگو نصب و 2 هزار و 200 متر نیز کابل‌کشی شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha