یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فاضلی-خیرین خواهران کشور

حوزه/ مدیرعامل جامعه خیرین حوزه‌های علمیه خواهران از راه‌اندازی جامعه خیرین حوزه خواهران در ۲۰ استان کشور تا پایان شهریورماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام‌ علی‌اکبر فاضلی در اولین جلسه تأسیس جامعه خیرین حوزه علمیه خواهران استان سمنان، در محل سالن مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به شروع طرح تشکیل هیئت‌امنای خیران حوزه علمیه خواهران اظهار داشت: طرح تشکیل هیئت‌ امنای خیران حوزه‌های علمیه خواهران از سال 1394 آغاز شد.

مدیر عامل جامعه خیرین حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد: تاکنون در 14 استان در سطح کشور جامعه خیرین حوزه علمیه خواهران تشکیل‌شده و استان سمنان پانزدهمین استان در سطح کشور در آغاز این مجمع است.

وی افزود: تا پایان شهریورماه سال جاری برای راه‌اندازی این مجمع 20 استان در کشور هدف‌گذاری شده و تا پایان سال جاری در تمام استان‌های کشور مجمع هیئت‌امنای حوزه علمیه خواهران تشکیل می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ فاضلی با بیان این که نیمی از جامعه ما را بانوان شکل می‌دهند و نقش تأثیرگذاری در جامعه دارند، گفت: باید برای جامعه بانوان که قشر تأثیرگذاری در جامعه هستند، برنامه‌ریزی‌های مختلف در حوزه‌های فرهنگی، تعلیم و تربیت، آموزشی و به‌ویژه در حوزه دین صورت گیرد.

وی با اشاره به این که دشمنان از طریق فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و ماهواره برای گمراه کردن بانوان جامعه سرمایه‌گذاری‌های زیادی کرده‌اند، افزود: باید در جامعه بیش از گذشته تلاش کنیم تا توطئه‌های دشمنان علیه بانوان جامعه خنثی شود.

مدیرعامل جامعه خیرین حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به این که 20 سال از تأسیس حوزه‌های علمیه ویژه خواهران می‌گذرد، خاطرنشان کرد: بالغ‌ بر 50 هزار فارغ‌التحصیل و 80 هزار طلبه در 500 مدرسه و حوزه علمیه خواهران در سطح کشور داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha