جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی بخشی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: اباعبدالله الحسین(ع) در راه دفاع از دین اسلام همه چیز خود را فدا کرد و ما اگر پیرو راستین آن حضرت هستیم باید در برابر توطئه‌های یزیدیان زمان هوشیار و آگاه باشیم و نقشه‌هایشان را نقش بر آب نماییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام حمید علی بخشی، صبح امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان به فرارسیدن ماه محرم اشاره کرد و گفت: اهداف قیام امام حسین(ع) باید به نحو شایسته توسط روحانیون و طلاب برای مردم تبیین شود.

وی با اشاره به نقش روحانیون در تبلیغ فرهنگ و معارف دینی، اظهار کرد: آیات نورانی قرآن کریم و روایات حضرات معصومین(ع) نشان از جایگاه والای تبلیغ و نقش آن در پاسداری از مرزهای اعتقادی جامعه اسلامی دارد.

استاد حوزه علمیه قزوین ادامه داد: با توجه به هجمه فرهنگی دشمنان اسلام، روحانیون پرچمدار جبهه فرهنگی و حافظان حریم فرهنگ دینی هستند و باید در این عرصه قدرتمند حضور یابند.

مدیر مدرسه علمیه شهید مطفی خمینی شهرستان تاکستان عنوان داشت: دشمن جز با ایجاد تفرقه و اختلاف افکنی با هیچ ابزاری نمی تواند با جمهوری اسلامی مقابله کند و در همین راستا روحانیون که مورد اعتماد مردم هستند با نقش آفرینی خود می‌توانند در مقابل این حربه و نفوذ دشمن، حافظ اساسی ارزش های انقلاب و نظام باشند.

حجت الاسلام  علی بخشی با اشاره به تبلیغات و توطئه‌های دشمنان در ضربه زدن به دین اسلام و دور کردن مردم از اعتقادات دینی، افزود: ماه محرم که می‌رسد تمامی توطئه‌های دشمنان باطل می‌شود و تلاش‌ها و زحمات آنان به هدر می‌رود.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان با بیان اینکه امام حسین (ع) با قیام خود به انسان‌های تمام عصرها درس ایستادگی در برابر ظالمان و طاغوتیان داد، گفت:  اباعبدالله الحسین(ع) در راه دفاع از دین اسلام همه چیز خود را فدا کرد و ما اگر پیرو راستین آن حضرت هستیم باید در برابر توطئه‌های یزیدیان زمان هوشیار و آگاه باشیم و نقشه‌هایشان را نقش بر آب نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha