جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز-عضو خبرگان رهبری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین دیرباز از ارائه برخي آمارها كه با واقعيت بيروني تطابق ندارد، انتقاد کرد و گفت: مسؤولان از كاهش تورم و ايجاد اشتغال آمار مي دهند، در حالي كه نمود آن در جامعه و زندگي مردم مشهود نيست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز، در سومین اجلاس دور پنجم مجلس خبرگان رهبری در تهران، از مطالبه گري مجلس خبرگان به ويژه طرح مطالبات و مشكلات مردم با دولتمردان و انتقال مسائل استان ها به رئيس جمهور در راستاي ارتقاء كارآمدي نظام سخن گفت.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، بر شاخص دينداري در مسؤولان به ويژه استانداران تأكيد كرد و گفت:‌ بررسي عملكرد استانداران با رويكرد رفع نواقص و تطبيق شاخص ها قطعاً در رفع مشكلات مردم و اصلاح برخي ديدگاه ها نسبت به دولت و نظام،‌ مؤثر خواهد بود.

وی در ادامه از ارائه برخي آمارها كه با واقعيت بيروني تطابق ندارد، انتقاد و خواستار حضور و توضيح مسؤولين در اجلاسيه خبرگان شد و تصريح كرد: مسؤولان از كاهش تورم و ايجاد اشتغال آمار مي دهند، در حالي كه نمود آن در جامعه و زندگي مردم مشهود نيست.

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز، نسبت به واردات بي رويه كالا به ويژه كالاهايي كه مشابه داخلي دارد، هشدار داد و افزود:‌ كشور ما به لحاظ خيلي از صنايع و توليد كالاها توانمندي دارد، اما همچنان شاهد واردات اين گونه كالاها و اجناس هستيم.

نماينده مردم استان آذربايجان غربي به موضوع توليدات باغي و كشاورزي هم اشاره کرد و از دولت خواست در مورد سياست هاي بخش كشاورزي و باغداري تجديد نظر كرده و بيش از اين اجازه ندهد محصولات كشاورزي مردم زحمت كش با بي تدبيري برخي مسؤولان و خلاءهاي قانوني هر ساله پس از ثمردهي يا توسط دلالان و سودجويان به تاراج برده شود و يا با واردات بي رويه روي دست كشاورزان مانده و زحمات عزيزان باغدار نابود گردد.

وی همچنين از تلاش های نمايندگان مردم آذربايجان غربي در مجلس خبرگان آيت الله قريشي و حجت الاسلام و المسلمين ميرزاجواد مجتهد شبستري تشكر كرد.

حجت الاسلام والمسلمین  ديرباز همچنين از پاسخگو بودن دولت نسبت به تذكراتي كه قبلاً مطرح شده بود، تشكر و قدرداني كرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha