چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
محمد رضا کارگری - مجمع خیرین کشور

حوزه/ سخنگوی مجمع خیرین کشور فعالان این مجمع را خدمتگذاران کشور، مردم و نظام اسلامی دانست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، محمدرضا کارگری امروز در مراسم بهره برداری از مدرسه قرآنی امام حسن(ع) در قم با اشاره به روایتی که قم را دری از درهای بهشت عنوان کرده است گفت: پس از دفاع مقدس با چهارشیفته شدن مدارس کشور مواجه شدیم که یک فاجعه به شمار میرفت؛ به همین دلیل در سال ۷۷ در کنار بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) جامعه خیرین مدارس کشور شکل گرفت.

سخنگوی مجمع خیرین کشور این افتخار را دارد که سربازان این ملت و نظام است و نه تنها در حوزه مدرسه سازی بلکه در عرصههای دیگر نیز فعال است؛ قطعا این ملت بهترین ملت روی زمین است و هرکاری برای این مردم انجام شود کم است.

وی افزود: این مجمع و خیرین مردمی بیش از ۴۰ درصد از مدارس کشور را بنا کرده اند که یک افتخار برای این مجمع و همچنین خیرین مردمی به شمار میرود.

کارگری با ذکر خاطره ای از یکی از فعالترین خیرین مدرسه ساز کشور گفت: یکی از خیرین به نام حاج اکبر ابراهیمی مدرسهای را به اکراه و با توصیه یکی از دوستان ساخت ولی هرسال در ضمن زیارت حج در زیرناودان طلا با خدا عهد می بست که چند مدرسه دیگر بسازد که همین روند امروز به ساخت 110 مدرسه انجامیده است.

وی گفت: انسان در یک فاصله کوتاه زندگی باید سعی کند که با خیرات خود آنچه خدا به او داده است را ارج بنهند؛ انسانهای بسیاری راه را یافتند و در کمک به بندگان خدا عمر خود را صرف کردند؛ معلمان خیرین واقعی هستند که ازجان مایه می گذارند تا فرزندان این مرز و بوم را آموزش دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha