جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ نشست معاونت تبلیغ حوزه های علمیه با آیت الله اعرافی

حوزه/متأسفانه فعالیت ها در حیطه اعزام مبلغ، گرفتار نوعی تداخل و عدم همکاری از سوی سایر نهادهای اعزام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»،حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن نبوی ظهر امروز در نشست  همفکری بخش های مختلف معاونت تبلیغ  و امور فرهنگی حوزه های علمیه که با حضور آیت الله اعرافی، مدیر حوز های علمیه در دفتر مدیر حوزه در قم برگزار شد با بیان اینکه نیروهای که در معاونت تبلیغ مشغول فعالیت هستند از روحیه قوی جهادی و همکاری بسیار قوی برخوردارند، گفت: از دیگر خصوصیات این نیروها متخصص بودن آنها در موضوعات و حیطه کاری است.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه با بیان اینکه همفکری، همافزایی و پی گیری برنامه ها از دیگر خصوصیات مسئولین بخش های مختلف این معاونت است، گفت: تلاش داریم، بتوانیم در جلسات، مشکلات بخش های  مختلف بیان و راهکارهایی برای بهتر شدن برنامه ها ارائه شود.

حجت الاسلام والمسلمین شریفی نیز در سخنانی با اشاره به فعالیت مبلغین در مدارس امین گفت: در این عرصه تعداد قابل توجهی از طلاب  برادر و خواهر در مدارس امین حضور دارند و حدود 500 نفر تقاضای ثبت نام  برای حضور  در مدارس امین کرده اند.

معاون تبلیغ استان قم افزود: موضوع دیگر فعال کردن گروه های مردم نهاد و اعزام و طرح بینات است. در طرح بینات 213 نفر از مبلغان برادر و خواهر ثبت و اعزام شده اند.

وی عنوان کرد: از دیگر مسائل نیز نشست های همکاری با نهادهای ارشاد و سپاه است و تا کنون فعالیت های خوبی دراین مسئله صورت گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین شریفی اظهار داشت: این معاونت دچار مشکلاتی مانند عدم همفکری با سایر نهادها در بحث اعزام مبلغ است. متأسفانه فعالیت ها در حیطه اعزام مبلغ، برای ایام محرم و راهیان نور گرفتار نوعی تداخل و عدم همکاری از سوی سایر  نهادهای اعزام مبلغ  شده، امید است در آینده شاهد بهتر شدن این مسائل باشیم.

40/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha