جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
فلسطین

حوزه/ نماینده دائم بنگلادش در سازمان ملل متحد از شورای امنیت سازمان ملل خواستار توقف خشونت اسرائیل در فلسطین شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه؛ مسعود بن مومن نماینده دائم بنگلادش در سازمان ملل متحد از شورای امنیت سازمان ملل خواستار توقف خشونت اسرائیل در فلسطین شد.

در جلسه شورای امنیت سازمان ملل که با موضوع بررسی وضعیت خاورمیانه برگزار شد هنگامی که مساله فلسطین مطرح شد، نماینده دائم بنگلادش موضع نخست وزیر این کشور خانم شیخ حسینه کرد و گفت: طبق سیاست های مشخص شده توسط نخست وزیر محترم ما، دولت و مردم بنگلادش حمایت کامل خود را از مبارزه عادلانه و مشروع مردم فلسطین برای رسیدن به حقوق غیرقابل انکارشان از جمله حق تعیین سرنوشت اعلام می کند، ، هم چنین بیت المقدس شرقی به عنوان پایتخت فلسطین است.

نماینده دائم بنگلادش در سازمان ملل با اشاره به اسکان غیر قانونی در اراضی فلسطین توسط اسرائیل و اعمال خشونت های غیر قانونی، از شورای امنیت خواست تا با فشار بر اسرائیل توقف آنها را خواستار شود.

مسعود بن مومن با بیان این که  مردم فلسطین چند دهه است که از سیاست های مجازات جمعی اشغالگران رنج می برند، بر اجرایی شدن برنامه هایی برای حصول اطمینان از حمایت بین المللی از ملت مظلوم فلسطین تاکید کرد.

وی هم چنین از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواست تا در یافتن راه حل های مسالمت آمیز و پایدار در درگیریهای طولانی مدت بین المللی از جمله مساله فلسطین رویه ای واحد و انسان دوستانه را اتخاذ کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha