شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
علیرضا انجم شعاع معاون پژوهش حوزه علمیه کرمان

حوزه/ حجت الاسلام علیرضا انجم شعاع گفت: امسال ۸۱ اثر در قالب پایان نامه، مقاله وتحقیق پایانی از آثار طلاب خواهر و برادر که در جشنواره علامه حلی شرکت کرده بودند به جشنواره قرآن و عترت ارسال شد و از میان این آثار ۸ اثر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

حجت الاسلام علیرضا انجم شعاع، معاون پژوهش حوزه علمیه کرمان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان در رابطه با همکاری حوزه علمیه استان با جشنواره قرآن و عترت، گفت: یکی از برنامه‌هایی که دبیرخانه جشنواره علامه حلی دارد، کمک به سایر جشنوارههای پژوهشی است. اگر جشنواره‌ها درخواست دریافت آثار پژوهشی داشته باشند، معاونت پژوهش حوزه علمیه کرمان آثار رسیده از طلاب به دبیرخانه جشنواره علامه حلی که مرتبط با موضوع جشنواره باشد را به دبیرخانه آنها ارسال میکند.

وی افزود: ارسال آثار به جشنوارههای مختلف در سالهای پیش نیز اتفاق افتاده است و تصمیم داریم برای بیشتر دیده شدن آثار طلاب، در آینده نیز آنها را به جشنوارههای مختلف پژوهشی ارسال کنیم.

حجت الاسلام انجم شعاع در رابطه با همکاری با جشنواره قرآن و عترت در ادوار پیشین، بیان داشت: در سال گذشته تعداد 60 اثر با موضوع قرآن و عترت به این جشنواره ارسال کردیم که سه نفر از آنها در بخش پژوهش برگزیده شدند.

معاون پژوهش حوزه علمیه کرمان به همکاری با جشنواره قرآن و عترت در سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت:  امسال هم با توجه به تقاضای دبیرخانه جشنواره قرآن و عترت،  ۸۱ اثر در قالب پایان نامه، مقاله وتحقیق پایانی از آثار طلاب خواهر و برادر که در جشنواره علامه حلی شرکت کرده بودند را ارسال کردیم. از میان این آثار ۸ اثر به عنوان برگزیده انتخاب شدند که پنج اثر از حوزه خواهران و سه اثر از حوزه علمیه برادران میباشند.

وی ادامه داد: اسامی برگزیدگان در اختتامیه جشنواره قرآن و عترت که در شانزدهم بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود، اعلام می گردد.

ایشان درباره نحوه ارزیابی آثار ارسالی تصریح کرد: بعد از ثبت نام آثار مرتبط با جشنواره، طبق هماهنگی با دبیرخانه جشنواره قرآن و عترت، این آثار توسط اساتید حوزه علمیه خواهران و برادران استان کرمان مورد ارزیابی قرار میگیرند و برگزیدگان انتخاب میگردند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha