شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام عابدینی

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین گفت: مردم شعار «نهضت ما حسینی است، رهبر ما خمینی است» سر می‌دادند و با این شعار می‌خواستند بگویند انقلاب اسلامی ما برگرفته از نهضت انبیاء (ع) و ائمه اطهار (ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، در جمع کارکنان تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان قزوین ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجربا اشاره  به اینکه امام خمینی (ره) آغازگر انقلاب اسلامی بودند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ادامه نهضت انبیاء (ع) است و ریشه‌های آن در سیره و سنت ائمه اطهار (ع)، غدیر خم و عاشورا است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: انقلاب اسلامی، انقلابی برای زمینه‌سازی حکومت جهانی منجی عالم بشریت است، چرا که در این انقلاب انگیزه‌های انقلابی برگرفته از قرآن و روایات است.

 امام جمعه قزوین تصریح کرد: در روایات آمده مردی از اهالی قم، مردم را به سوی حق دعوت می‌کند. گروهی با او هم پیمان می‌شوند که مانند پاره‌های آهن هستند، بادهای تند قدم‌هایشان را نمی‌لغزاند، از نبرد و دفاع ترسی ندارند و از آن خسته نمی‌شوند، و توکلشان بر خدا است.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: این‌ها زمینه‌های انقلاب اسلامی بود و در نهایت این نهضت و قیام مردم علیه استبداد و ظلم‌های رژیم شاهنشاهی به نتیجه رسید و مردم به پیروزی دست پیدا کردند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha