دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اجلاس اسلامی با عنوان «در راه تعالی» در اتاوا برگزار می شود

حوزه/اتحادیه سازمان های مسلمانان اتاوا – گاتینو امسال نیز اجلاس «آی لید» را با عنوان «در راه تعالی» با هدف توامندسازی و حمایت از جامعه مسلمانان برای همکاری و مشارکت در فعالیت های اجتماعی برگزار می کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، نهادهای اسلامی در اتاوای کانادا، اجلاس سالانه «آی لید» را امسال با عنوان «در راه تعالی» با حضور علما و شخصیت های اسلامی به منظور جذب، توامندسازی و حمایت از جامعه مسلمانان برای همکاری و مشارکت در فعالیت های اجتماعی برگزار می کنند.

تمامی دوره های اجلاس «آی لید» مخفف واژه های «اسلام، یادگیری، مشارکت، دستاورد و توسعه» با هدایت اتحادیه سازمان های مسلمانان اتاوا-گاتینو برگزار شده و امسال نیز تفاوتی با سال های گذشته نخواهد داشت. گفته می شود اجلاس امسال با همکاری و مشارکت بیش از 10 سازمان و گروه اسلامی برپا خواهد شد.

این اجلاس قرار است برای ششمین سال در 17 مارس 2018 برگزار شده و از سخنرانانی چون یاسمین مجاهد، دکتر رضا بدیر، شیخ داوود بوث، شیخ مصلح خان، راضیه حمیدی و سایر شخصیت های اسلامی کانادایی دعوت به عمل آورده است. کمیته برگزارکنندگان را افراد داوطلب تشکیل می دهند.

به گفته برگزارکنندگان در کنار جلسات سخنرانی، کارگاه های آموزشی، میزگرد و نشست پرسش و پاسخ از دیگر برنامه های این همایش خواهند بود.

کودکان دوره های سنی 7 تا 12 سال نیز برنامه های خاصی در این اجلاس از جمله سرگرمی ها، کلاس های آموزشی و مفرح و جلسات «توانمندسازی» خواهند داشت

یکی از برگزار کنندگان گفت: همایش امسال نسبت به سال های گذشته شامل جلسات سخنرانی بیشتر، و گفتگوی مستقیم میان امامان جماعت و شرکت کنندگان غیرمسلمان و دیگر سخنرانان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha