یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام محمد علی سالاری-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی

حوزه/رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری مراسم محوري بزرگداشت «روز جمهوري اسلامي» همزمان با سالروز ميلاد امام علي (ع) در بجنورد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، پیش از ظهر امروز در نشست شوراي هماهنگي بزرگداشت روز جمهوري اسلامی اظهار داشت: مراسم محوري بزرگداشت روز جمهوري اسلامي هم‌زمان با سالروز ميلاد امام علي (ع) در بجنورد برگزار می‌شود.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامی خراسان شمالی افزود: مراسم بزرگداشت روز جمهوري اسلامي ساعت 20 روز 11 فروردين در هتل داريوش بجنورد برگزار خواهد شد .

حجت‌الاسلام سالاری با بیان اینکه 12 فروردین روز اقتدار جمهوری اسلامی ایران است، گفت: مشارکت و رای 98 درصدی مردم به نظام نشان دهنده تنفر و انزجار آن‌ها از ظلم و ستم رژیم طاغوت و مقبولیت و مشروعیت دادن به نظام جمهوری اسلامی است

وی تصریح کرد: ملت ایران در روز 12 فروردین 58 با بصیرت اسلامی در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و با رأی به جمهوری اسلامی، نقشه‌های شوم دشمنان و تلاش استکبار را نقش بر آب کردند.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: مردم ولایتمدار ایران با پیروی از رهنمودهای حکیمانه و خردمندانه امام خمینی (ره) برای همیشه ریشه کفر، فساد و نظام سلطنتی را برچیده و جمهوریت را با رأی مستقیم خود انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه مردم با گذشت 39 سال از انقلاب هنوز هم پای این انتخاب خود ایستاده‌اند افزود: ملت بصیر ایران باگذشت 39 سال از انقلاب با حضور در صحنه‌های مختلف وفاداری خود را نشان داده‌اند.

حجت‌الاسلام سالاری  در ادامه با اشاره به نام‌گذاری سال جديد به نام «حمایت از کالای ایرانی» از سوي رهبر معظم انقلاب اسلامي، گفـت: همه بايد در جهت اجرايي شدن فرمان معظم له بیش‌ازپیش تلاش نمايند.

وی با بیان اینکه مصرف جنس ایرانی باید تبدیل به یک افتخار شود، تصریح کرد: حمایت از کالای ایرانی وظیفه همگان است.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی کشوری پهناور است که ظرفیت بسیار بالایی در بخش‌های مختلف به منظور ایجاد اشتغال دارد ازاین‌رو باید فرهنگ استفاده از کالای داخلی و حمایت از کارگران کشورمان را ترویج و نهادینه کنیم.

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha