سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
جلسه تودیع و معارفه مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کرمان

حوزه/ در مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین علیدادی، نماینده ولی فقیه در کرمان، سرپرست جدید مرکز خدمات حوزه علمیه استان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمان، جلسه تودیع و معارفه مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کرمان، با حضور حجت الاسلام والمسلمین علیدادی، نماینده ولی فقیه در استان، در سالن امام علی (ع) دفتر امام جمعه برگزار شد.

در این جلسه که با حضور حجج اسلام موسوی دستیار ویژه رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه های علمیه کشور، حسینی فرد مدیر کل منابع انسانی و نیکزادیان مدیر کل امور استان های مرکز خدمات برگزار شد، ابتدا حجت الاسلام احمد دهقانی، مدیر سابق مرکز خدمات حوزه علمیه کرمان در رابطه با فعالیت های این مرکز در زمان تصدی به ارائه گزارش پرداخت.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان به جایگاه حوزه استان اشاره  و از زحمات حجت الاسلام دهقانی تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی، دستیار ویژه رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حجت الاسلام دهقانی،حجت الاسلام بنی علی را به عنوان سرپرست جدید مرکز خدمات حوزه علمیه کرمان معرفی کرد.

در ادامه، سرپرست جدید مرکز خدمات حوزه علمیه کرمان، تلاش های حجت الاسلام دهقانی را ارزشمند برشمرد و ابراز امیدواری کرد بتواند به رشد و پویایی بیشتر این مجموعه کمک کند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha