سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
مراسم تودیع و معارفه سرپرست مرکر خدمات حوزه کرمان

حوزه/ مدیر سابق مرکز خدمات حوزه علمیه کرمان گفت: امروز قریب به پنج هزار پرونده فعال در کرمان داریم و هرسال هم عده زیادی از طلاب جدید الورود به این جمع اضافه می‎شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، حجت الاسلام احمد دهقانی، در جلسه تودیع و معارفه مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کرمان گفت: مرکز خدمات در سال ۱۳۷۵ در استان های مختلف از جمله کرمان تاسیس شد که از همان ابتدا توفیق مسئولیت آن نصیب ما شد. در ابتدا تنها بحث درمان بود و بعد ها به آن مباحث دیگری مانند مسکن، ازدواج و... اضافه شد.

وی افزود: امروز قریب به پنج هزار پرونده فعال در کرمان داریم و هرسال هم عده زیادی از طلاب جدید الورود به این جمع اضافه میشوند و وظیفه ما را سنگین تر میکنند. قسمت دوم کار فراتر از دستور العملها بوده است. برای اولین قدم در استان مرکز خدمات حوزه های علمیه با استفاده از اعتبارات و ‌بودجههای استانی توانست ساختمان مستقلی را بسازد.

حجت الاسلام دهقانی بیان کرد: ساخت و ساز واحدهای مسکونی برای طلاب از دیگر برنامه های مرکز خدمات حوزه کرمان بوده است که ما توانستیم یک مجتمع ۹۶ واحدی را برای طلاب کرمان تدارک ببینیم که امروز به طلاب واگذار شده است. همچنین ساخت ۳۶ واحد مسکونی برای طلاب شهرستان بم هم از موفقیت‎های این مرکز بوده است.

مدیر سابق مرکز خدمات حوزه علمیه کرمان ادامه داد: با توجه به اینکه چشم انداز مرکز خدمات تا سال ۱۴۰۴  این است که بتواند خدمات کامل تر و بهتری به طلاب ارائه دهد، میطلبد نیرویی که بهتر و فعالتر از بنده در این مسند حاضر شود. زیرا هدف این است که به فکر طلاب هم جدید الورود ها و هم بازنشستگان و معمرین باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در این سالها توفیقی بود تا در خدمت طلاب باشیم  و بعد از این هم هرجایی که بتوانیم، در خدمت طلاب خواهیم بود و ان شاءالله نفرات بعدی بتوانند بهتر از ما در این مهم فعالیت کنند.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha