دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 896034
۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴
خبرگزاری فارس

حوزه/ در روزهایی که حتی برخی افراد از کنار بیمارستان های کرونایی هم نمی گذشتند، این طلاب جهادی بودند که به عنوان همراه بیمار در کنار بیماران کرونایی در بیمارستان ها قرار گرفتند تا مرهمی باشند بر مشکلات روزمره این بیماران.

خبرگزاری حوزه | کرونا در این روزها، خبر اصلی تمام رسانه هاست و هر رسانه از زاویه سیاست و دید خود به این قضیه پرداخته و اخبار و گزارش های متنوعی را در قالب های گوناگون برای مخاطبان آماده می نماید.

در لابلای این فضای خبری و فعالیت های مردمی، یکی از گروه هایی که در کنار سایر گروه های جهادی، فداکارانه و مخلصانه وارد عرصه مقابله با این ویروس منحوس شده است، طلاب و روحانیون جهادی هستند که از روز اول شیوع این ویروس در کشور، وارد عرصه شده و جهادگرانه در زمینه های گوناگون مشغول به خدمت هستند.

یقینا طلاب جهادی با هدف انتشار اسم و رسم در فضای رسانه ای کشور وارد این میدان نشده اند؛ اما یکی از وظایف رسانه ها، انعکاس درست و به موقع از فعالیت های گروه هایی است که برای مقابله با کرونا حتی از جان خود نیز گذشته و در وسط معرکه جنگ با کرونا قرار گرفته اند.

در روزهایی که حتی برخی افراد از کنار بیمارستان های کرونایی هم نمی گذشتند، این طلاب جهادی بودند که به عنوان همراه بیمار در کنار بیماران کرونایی در بیمارستان ها قرار گرفتند تا مرهمی باشند بر مشکلات روزمره این بیماران.

در زمانه ای که حتی برخی از اعضای خانواده، خود را از جنازه پدر یا مادر کرونایی از دست رفته دور کرده و به جسم بی جان او هم دست نمی زنند، این روحانیون جهادی بودند و هستند که کار غسل، کفن و دفن این عزیزان را انجام می دهند.

یکی از رسانه هایی که نسبت به دیگر رسانه ها به این وظیفه خود به خوبی عمل کرده است، خبرگزاری فارس بوده که در قالب های گوناگون خبری و تصویری، گوشه ای از مجاهدت های طلاب و فضلای جهادی را منعکس کرده و از باب روایت امام زین العابدین علیه السلام که فرمود: «یقولُ اللّه ُتبارکَ و تعالی لِعبدٍ مِن عَبِیدِهِ یَومَ القِیامَةِ: أ شَکَرتَ فُلانا؟ فیقولُ: بَل شَکَرتُکَ یا ربِّ. فیقولُ: لَم تَشکُرْنی إذ لَم تَشکُرْهُ»، از این رسانه ارزشی کمال تقدیر و تشکر را داریم و امیدواریم شاهد انعکاس بیشتر و بهتر این رسانه از زحمات و فداکاری های طلاب جهادی باشیم.

محمد رسول صفری عربی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    0 0
    همه رسانه ها باید این مجاهدت ها رو انعکاس بدن تشکر از رسانه ارزشی فارس