دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیر مسجد آرکانزاس جایزه «هدایت اجتماعی» دریافت  کرد

 حوزه/ نماینده ویژه اف بی آی در شهر لیتل راک، پایتخت آرکانزاس جایزه هدایت اجتماعی ویژه مدیر اف بی آی را به دلیل مشارکت ها در ایجاد روابط نزدیک میان آژانس های قانونی و جوامع مذهبی تقدیم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از nwaonline، صوفیه سعید امام جماعت موسسه اسلامی و مسجد مدینه و مدیر اجرایی مرکز میان ادیانی در ایالت آرکانزاس آمریکا، جایزه ویژه «هدایت اجتماعی» مدیر اف بی آی سال 2019 را دریافت کرد.

این جایزه در سال 1990 به منظور تکریم افراد و سازمان هایی که با جرایم، تروریسم، مواد مخدر و خشونت در ایالات متحده مبارزه می کنند، تاسیس شد. به گفته وبسایت خبری اف بی آی، سعید امام جماعت مسجد به دلیل مشارکت هایش در مبارزه با جرایم نفرت محور مذهبی و تروریسم موفق به دریافت این جایزه شده است.

نماینده ویژه اف بی آی در شهر لیتل راک، پایتخت ایالت آرکانزاس این جایزه را به خانم سعید تقدیم کرده و گفت: تلاش های ایشان برای نزدیک سازی روابط میان آژانس های اجرای قانون، جوامع مذهبی و رهبران اجتماعی به هدف آموزش حقوق مدنی به ماموران اف بی آی و آموزش های مبارزه با تروریسم برای تمامی کشور سودمند بوده است.

 سعید گفت: جمع کردن رهبران برای آموزش توسعه با محوریت این حوادث و جلوگیری از آن ها کار مهمی است. اولا اینکه احساس می کنم آموزش مردم عادی در باره ادیان مختلف بسیار مهم است، به ویژه در رابطه با اسلام تا آگاهی و مدارای مذهبی در جوامع ما وجود داشته باشد. رهبران مذهبی نیز باید آموزش های لازم را داشته باشند تا بتوانند از جوامع خود در برابر تروریسم و تیراندازی هایی که اخیرا در مساجد، معابد و کلیساها به وقوع می پیوندند، محافظت کنند.

 سعید که نگران امنیت جامعه مسلمانان در مسجد خود می باشد خاطرنشان کرد: من یک مسلمان هستم و مسجدی را اداره می کنم و هر شب که به رختخواب می روم از امنیت جماعت مسجدی ها نگرانی دارم. بنابراین واقعا مهم است اطمینان حاصل کنیم که جوامع ما امن باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha