سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
نشست مدرسه علمیه عالی نواب

حوزه/ مسئول آموزش مدرسه علمیه عالی نواب مشهد از راه اندازی سامانه‌ مباحثات در این مدرسه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام علیرضا یعقوبی در نشست هم اندیشی با اساتید ناظر مباحثات مدرسه علمیه عالی نواب، به تبین چگونگی و اهداف مباحثه در فضای مجازی پرداخت و گفت: راه اندازی سامانه‌ الکترونیکی در این مدرسه به بهبود مباحثات کمک می کند و اساتید ناظر می توانند در فضای مجازی در جهت انتقادات و پیشنهادات و ثبت حضور و غیاب و پیگیری ارجاعات از آن بهره بگیرند.

وی با اشاره به اینکه ارتباط ناظران با استاد درس، ارجاع به کتب دیگر و پیگیری آن و همچنین ثبت دقیق حضور و غیاب از جمله وظایف ناظران است، افزود: با توجه به اینکه همدلی اساتید ناظر با طلاب از ارکان مهم مباحثه است، توصیه می شود که مسئولان ذی ربط را در جریان مشکلات معیشتی و علمی طلبه ها قرار داده تا مدرسه در حد توان، مشکلات طلاب را رفع کند.

مسئول آموزش مدرسه علمیه عالی نواب مشهد در ادامه با تأکید بر اخلاص در طلبگی، گفت: تربیت استاد از مسائل مهمی است که در دستور کار واحد آموزش این مدرسه می باشد و از این رو دوره دانش افزایی به صورت کوتاه مدت برای اساتید ناظر برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام یعقوبی در پایان با ترسیم نظام شبکه ای مباحثات برای اساتید ناظر، ابراز کرد: تا آن جا که امکان دارد مباحثات در محیط مدرسه و به صورت حضوری و در شرایط حاضر با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، برگزار شود.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha