دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
فرجی

مسئول هیئت رزمندگان ثارالله همدان گفت: در چهارمین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه ۵۰۰ بسته آماده شده که ۳۰۰ بسته آن توسط ستاد اجرایی فرمان امام آماده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، مصطفی میرزایی، مسئول هیئت رزمندگان ثارالله همدان، ظهر امروز در آیین آغاز به کار مرحله چهارم رزمایش کمک‌های مؤمنانه، اظهار کرد: آنهایی که قدرت در دست دارند و باید از این قبیل اتفاقات و کمک مؤمنانه را رقم بزنند نمی‌دانیم چرا اقدامی انجام نمی‌دهند.

وی ادامه داد: گروه جهادی هیئت رزمندگان طی حضور در روستاها شاهد بودیم که سفره خانوداه‌های نیازمند بسیار کوچک شده است و خانواده‌هایی هستند که از ابندای سال تاکنون هنوز وسع‌شان به خرید یک کیلو گوشت نرسیده است.

میرزایی عنوان کرد: به صورت رسمی مرحله چهارم است که به موفق شدیم بسته‌های معیشتی آماده کنیم اما به فعالیت‌های اینچنینی غیر رسمی هم داشته‌ایم.

وی اضافه کرد: امروز ۵۰۰ بسته آماده شده که ۳۰۰ بسته آن توسط ستاد اجرایی فرمان امام آماده و در اختیار هیئت قرار داده  شده، ۱۵۰ بسته توسط هیئت جوانان عاشورایی لالجین و ما بقی توسط هیئت رزمندگان ثارالله همدان آماده شده است که واحد خواهران موفق به تهیه ۵۰ بسته آن شده است.

مسئول هیئت رزمندگان ثارالله همدان گفت: طی چهار مرحله رزمایش ستاد اجرایی فرمان امام به خوبی ما را همراهی کرد؛ اعضای هیئت، بانک اطلاعاتی دقیق از خانواده‌های نیازمند در اختیار دارند و در شناسایی خانواده‌ها بسیار دقیق عمل شده است.

وی ابراز کرد: در نظر داریم این بسته‌ها همراه با سال‌روز ولادت حضرت زینب سلام‌الله علیها و به بهانه شب یلدا در اختیار خانواده‌ها قرار گیرد؛ معتقدیم امروز تکلیف هیئت این است چراکه شاید به ظاهر، جلسات مذهبی هیئت تعطیل شده است اما تکلیف از آن بر نداشته و می‌تواند اینگونه اقدامات بزرگی انجام دهد.

میرزایی بیان کرد: روز میلاد حضرت زینب(س) نیز مقرر شده تا از پرستارانی که درگیر ماجرای کرونا بودند و ساعات طولانی به خدمت به بیماران کرونایی پرداخته‌اند با اهداء شاخه گل و تقدیرنامه و فرش حرم امام رضا علیه‌السلام  که توسط واحد خواهران آماده شده، تجیل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha