یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
مسلمانان در نیوجرسی، رویداد پاکسازی بزرگراه برگزار کردند + تصاویر

حوزه/ داوطلبان از مرکز مسلمانان شهرستان میدلکس در پیسکتاوای نیوجرسی  رویدادی برای پاک‌سازی آزادراه‌ها از زباله ترتیب داده‌اند. و درحالی که اقدامات بهداشتی را رعایت کرده بودند به پاکیزه‌سازی  اقدام کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از tapinto، مرکز مسلمانان شهرستان میدلکس در پیسکتاوای واقع در ایالت نیوجرسی آمریکا اخیرا رویدادی برای پاک‌سازی آزادراه‌ها از زباله ترتیب داده‌اند.

داوطلبان این مرکز در سومین سال متوالی برنامه «پاکسازی آزادراه از زباله» را دنبال کرده و در یک مسیر مشخص به جمع آوری زباله مشغول شده و تا پایان ادامه دادند.

محمد علی هاشمی ، رئیس مرکز اسلامی در مورد رویداد مذکور گفت: این یک فرصت عالی برای ما برای خدمت به جامعه است. پاکیزگی و خدمات اجتماعی هر دو بخش مهم ایمان ما هستند.

هاشمی گفت: اگرچه در تقاطع شلوغ مسیر ۱۸ کار را آغاز کردیم، اما در کمتر از یک ساعت کار تمیزکاری را انجام دادیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت کنونی و شیوع کرونا، همه داوطلبان ماسک زده بودند، اقدامات احتیاطی را دنبال می‌کردند و فاصله گذاری اجتماعی را نیز رعایت کرده بودند. با وجود هوای سرد و آخر هفته طولانی ، عده قابل توجهی از داوطلبان حاضر شدند و مشتاق بودند.

وی افزود: ما مشتاقانه منتظر ادامه این رویداد و سایر رویدادها برای خدمت به جامعه هستیم.

این سازمان اسلامی که برای تامین نیازهای مذهبی-اجتماعی مسلمانان در پیسکتاوای و مناطق اطراف آن راه اندازی شده تاکنون چندین مرتبه رویداد پاکسازی آزادراه برگزار کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha