دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله سید محمد سعیدی

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه دو قطبی کردن جامعه به نفع دشمنان ماست گفت: امروز شاهد هستیم که همبستگی اعتاب مقدسه خار چشم دشمنان شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، آیت الله سید محمد سعیدی، در چهارمین اجلاسیه آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی که امروز در تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد، ضمن تشکر از تولیت آستان قدس رضوی برای برگزاری این نشست اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن کریم نسبت به نتیجه بخش بودن هماهنگی مردم با وجود مقدس پیامبر اکرم(ص) بشارت می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه امورات وقتی پیش می‌رود که همه اجزا با هم کار کنند، ادامه داد: در تمامی حرکت‌ها و برنامه‌ها نقش و جایگاه مردم بی‌بدیل است و انقلاب اسلامی مهمترین تبلور این همکاری و مردم‌محوری بود.

وی با اشاره به اینکه در انقلاب اسلامی ما نیز این الگوی همکاری میان مردم و رهبری جامعه موجب پیروزی شد، بیان کرد: امام خمینی(ره) در راه پیروزی انقلاب اسلامی موفق بودند زیرا شاهد همدلی و همکاری مردم بودیم در حالی که فعالیت‌ها و همکاری‌های مشابه در منطقه به دلیل فقدان رهبری با شکست مواجه شد.

وی با اشاره به اینکه رهبری و همکاری مردمی دو الگوی لازم برای پیروزی هستند، بیان کرد: امام خمینی(ره) روی موضوع همکاری مردم بسیار تاکید می‌کردند و شاهد بودیم همین الگوی همکاری مردم و رهبری کار را پیش برد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ما درس بزرگی برای همه کارها و اقدامات ما دارد تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز تاکید دارند که ما هماهنگ باشیم؛ اگر در امورات، مردم به شکلی از فعالیت و روند کار جدا شوند انقلاب به اهدافش نمی رسد.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه دو قطبی کردن جامعه به نفع دشمنان ماست، گفت: باید کاری کنیم دوگانگی‌ها و دو قطبی‌ها خصوصا در ایام انتخابات ایجاد نشود.

وی افزود: دست‌های پنهان زیادی بود که نمی‌خواست همکاری اعتاب شکل بگیرد اما خوشبختانه این همکاری شکل گرفت و باید در برنامه‌های کلان هماهنگ باشیم.

شایان ذکر است؛ چهارمین اجلاسیه آستان های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی امروز ۱۶ بهمن ماه با حضور جمعی از تولیت‌های اعتاب مقدسه و بقاع متبرکه ایران اسلامی در تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مروی؛ تولیت آستان قدس رضوی، حجت الاسلام والمسلمین دژکام؛ سرپرست آستان حضرت احمد بن موسی الکاظم(شاهچراغ)، حجت الاسلام و المسلمین نواب؛ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان؛ تولیت مسجد مقدس جمکران در این اجلاسیه به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha