دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی محمد حکیمیان

حوزه/ از افتخارات این پژوهشگاه از ابتدای راه اندازی انتشار۵۶۰ کتاب است. انتشار این آثار نتیجه فکر جامعه دانشگاهی، فرهنگی و حوزه علمیه است که توانست حتی خدمتی خوب به دانشگاه فرهنگیان هم ارائه کند.

 به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی حکیمیان امروز در آیین رونمایی از پنج کتاب درسی دانشگاه فرهنگیان که در قم برگزار شد، گفت: خداوند پیامبران را فرستاد تا معلمانی به عنوان جانشین خود برای ما باشند و در ادامه این چرخه به وسیله معلمان، والدین و نهاد حوزه تکمیل شد تا سیر تربیتی در زمین ادامه پیدا کند.

رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با بیان این که این پژوهشگاه از سال ۹۰ با دانشگاه فرهنگیان در ارتباط بوده و  در چند مرحله این ارتباط تا کنون تداوم پیدا کرد، اظهار داشت: ایجاد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، ایجاد سازمان پژوهش و تالیف برنامه درسی از جمله این موارد است که مهمترین آن  نشر پنج کتب درسی است که امروز شاهد رونمایی آن هستیم.

وی با بیان این که از افتخارات این پژوهشگاه از ابتدای راه اندازی انتشار۵۶۰ کتب است، اضافه کرد: انتشار این آثار نتیجه فکر جامعه دانشگاهی، فرهنگی و حوزه علمیه است که توانست حتی خدمتی خوب به دانشگاه فرهنگیان هم ارائه کند.

حجت الاسلام والمسلمین حکیمیان با بیان این که پژوهشگاه حوزه و دانشگاه دارای چهار پژوهشکده است، عنوان کرد: علوم اسلامی، علوم رفتاری، علوم تربیتی و گروه روانشناسی فلسفه علم و مشاوره و خانواده اسلامی و پژوهشکده علوم اجتماعی و پژوهشکده همکاری های حوزه و دانشگاه مهمترین آن می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha