پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
بیانیه

حوزه/شورای راهبردی رسانه های جبهه انقلاب قم در واکنش به تجمع مخالفان واکسیناسیون بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،‌ شورای راهبردی رسانه های جبهه انقلاب قم در واکنش به تجمع مخالفان واکسیناسیون بیانیه ای صادر کرد که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اگر حکومت اسلامی با ملاحظه مصالح عمومی کشور مقرراتی(واکسیناسیون عمومی) را اعلام کند، همه باید عمل کنند.

مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)

از ابتدای انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران، آزمون های متعددی بر سر راه این مرز و بوم قرار گرفت که همراهی و همدلی مردم و متابعت از رکن ولایت فقیه، موجب سربلندی و عبور از بحران های متعدد شد.

شاید بتوان دفاع مقدس را مثال روشنی از هماهنگی و اطاعت آحاد مردم، مسئولان و فرماندهان از رکن ولی فقیه دانست که در کمال ناباوری، جهانیان را به حیرت واداشت و با وجود سنگین ترین حملات و هجمه ها یک وجب از خاک میهن اسلامی هم از دست نرفت.

و اینک نزدیک به دو سال است بحرانی سنگین سایه بر سر این مردم شریف انداخته و جان ده ها هزار از هموطنان از پیر و جوان و کوچک و بزرگ بر اثر ابتلا به ویروس منحوس کرونا از دست رفته است و یک بار دیگر همدلی و همراهی لازم است تا بر این ویروس منحوس پیروز شویم.

از آغازین روزهای حمله ویروس به جان مردم مقام معظم رهبری با هوشمندی و درایت کامل تمام همت خود را بر هماهنگ کردن مردم و مسئولان گذاشتند و پیروی از قوانین ستاد ملی کرونا و تلاش برای تهیه واکسن را راه نجات مردم اعلام کرده و خود پیشقدم عمل به قوانین ملی شدند.

و در کمال تأسف، مدتی است گروهی بدون هیچگونه تخصص و دانش علمی و پزشکی، علم مخالفت با قوانین و مقررارت را بر دوش گرفته و برخلاف توصیه های خردمندانه ولی امر مسلمین، بزرگان دینی، مراجع عظام تقلید و دانشمندان و متخصصان علم پزشکی گام در راهی گذاشته اند که سلامت مردم را به خطر خواهد انداخت و دورنمایی جز تباهی و گمراهی برای آن متصور نیست.

و این در حالی است که معاندان و دین ستیزان تلاش زیادی به خرج می دهند تا سیمایی افراطی و ضد علم از دین مبین اسلام و مسلمانان به نمایش بگذارند و این جماعت اندک، برخی ناخواسته و برخی مغرضانه در همین راستا قدم و قلم می زنند.

و در این روزهای سخت که با تلاش مدافعان سلامت بارقه های امید نمایان شده و پس از حرکت به سمت پوشش جامع واکسیناسیون سراسری احتمال رسیدن به مرز آرامش بیشتر شده است باز خبرهایی از شورش این جماعت ناآگاه به گوش می رسد.

آنچه که معلوم است مدارای بیشتر با این جماعت به صلاح کشور و سلامت مردم نیست و باید راهکاری برای هدایت و کنترل این فرقه گمراه پیدا کرد و به آنها فهماند که اطاعت محض از ولایت فقیه تنها صراط ایمن با هدف نجات کشور است.

بر همین مبنا، جمعی از رسانه های جبهه انقلاب شهر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) ضمن درخواست از مسئولان امنیتی و قضایی خواهان آن هستند تا دیر نشده این فتنه خطرناک کنترل و با بانیان آن برخورد قانونی لازم صورت پذیرد.

*شورای راهبردی رسانه های جبهه انقلاب در قم*

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • CA ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    3 0
    مخالفان واکسن خیلی ساده و واضح صحبت می کنند. دولت گفته واکسن خطری ندارد و واکسن زدن را اجباری کرده است و استفاده از قطار و هواپیما و ورود به ادارات محل کار خود فرد، اشتغال به کار در مغازه شخصی خود فرد ، خروج از شهر و رفتن به دانشگاه و ... همه منوط به دو دوز واکسن هست. دولت می گوید واکسن زدن هیچ خطری ندارد بنابراین واکسن زدن اجباری است. مخالفان واکسن می گویند حالا که واکسن هیچ خطری ندارد و رفتن به دانشگاه یا کار کردن در مغازه شخصی خود فرد یا خروج از شهر و یا ورود به اداره محل کار خود فرد و ... همه مشروط به واکسن زدن است. دولت با بیمه ها قرارداد ببندد که اگر شخصی در آینده به دلیل واکسن زدن دچار عوارض شد بیمه ها هزینه درمان اش را رایگان برعهده بگیرند. ولی دولت می گوید خیر در صورتی که در آینده دچار عوارض واکسن شدید هیچ بیمه ای هزینه درمان را برعهده نمی گیرد ولی مخالفان واکسن می گویند اگر دچار عوارض واکسن شدند هیچ پولی برای درمان شان ندارند و اگر دولت می گوید واکسن خطری ندارد چرا درمان عوارض احتمالی واکسن کرونا را بیمه نمی کند؟
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    3 0
    صدور این همه بیانیه با عناوینهای مختلف حوزوی بسیار مشکوک است!آیا برای بی حجابی علنی و رانت خواریهای آشکار و گرانیهای سرسام آورو... هم این قدر تند تند بیانیه صادر می شود؟ مبادا دستهای پنهانی در کار باشند که با شلوغ کردن اوضاع تمرکز بر حل صحیح یک مشکل را پیچیده کنند! آیا برای داشتن یک سامانه درمانی بومی و یا حتی اسلامی هم این قدر بیانیه می دهید؟
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    1 0
    لطفا سند جمله و نقل قول زیر درباره واکسیناسیون عمومی را که در ابتدای بیانیه خود نوشته اید از رهبر معظم انقلاب را ارائه کنید. "اگر حکومت اسلامی با ملاحظه مصالح عمومی کشور مقرراتی(واکسیناسیون عمومی) را اعلام کند، همه باید عمل کنند. مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)" زیرا گمان ما این است که شما با افزودن عبارت داخل (واکسیناسیون عمومی) پرانتز به جمله ایشان در فرمایشات ایشان دستکاری کرده اید که خود مصداق خیانت در امانت است!