سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
حجت الاسلام آقا حسینی

حوزه / امام جمعه شهرمحمدیه و مهرگان گفت: شهدا با جان و خونشان خدمت کرده و ماندگار شدند و ما باید با کار، تلاش و برنامه‌ریزی برای خدمت‌رسانی به مردم راه شهدا را ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام بهاءالدین آقا حسینی، امروز در یادواره شهید حسین سپونی که در دبیرستان همت یاران شهر محمدیه قزوین برگزار شد، گفت: شهدای از جان و مال خود گذشتند تا ایران اسلامی سربلند باشد و آرامش برای تک تک ملت در هر کجای این مرز و بوم به ارمغان آورده شود.

وی خاطرنشان کرد: عزت جمهوری اسلامی به عنوان اسوه و الگوی دینی در تمام نقاط جهان به برکت خون شهدای همیشه جاوید است و باید رهروی راستین راه این عزیزان باشیم.

آقاحسینی ادامه داد: شهدا به تمام آزادمردان جهان درس آزادگی را آموختند و آحاد جامعه باید با تداوم راه و آرمان های انقلاب اسلامی، دین خود را به شهدا ادا کنند.

امام جمعه شهر محمدیه و مهرگان تصریح کرد: شهدا با دفاع از کیان نظام مقدس اسلامی به تکلیف خود عمل کردند و امروز حفظ دستاوردهای انقلاب و انتقال آن به نسل های آینده از وظایف سنگین مردم و مسئولان است

امام جمعه شهرمحمدیه و مهرگان گفت: شهدا با جان و خونشان خدمت کردند و ماندگار شدند و ما باید با کار، تلاش و برنامه‌ریزی برای خدمت‌رسانی به مردم راه شهدا را ادامه دهیم.

آقا حسینی تصریح کرد: شهدا در اوج معنویت، عرفان و معرفت بودند و وظیفه امروز ما حفظ و ترویج فرهنگ شهدا و حرکت در مسیر آرمان‌های شهیدان است تا در قیامت شرمنده آنان نشویم.

امام جمعه شهر محمدیه و مهرگان عنوان کرد: در وصایا و خاطرات شهدا می بینیم که آنها بر ایمان به خدا و ولایتمداری و تبعیت از ولایت تاکید کرده اند و حفظ پیام شهدا برای نسل آینده مهم و ارزشمند است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha