دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار

حوزه/ هرسیج یکی از اهداف جدید در دانشگاه اصفهان را دنبال کردن موضوع «جامعه محوری و تمدن سازی» عنوان کرد و گفت: بدنبال آن هستیم که کارهای آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بیشتر بر مبنای مساله محوری بدنبال رفع  مشکلات در جامعه باشد تا براساس آن برنامه آموزش تدوین شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حسین هرسیج، صبح امروز در دیدار با امام جمعه اصفهان نیز با اشاره به اهمیت وحدت حوزه و دانشگاه گفت: علما و بزرگان دینی و شهدای هسته‌ای و موشکی همگی دارای نقطه اشتراک مهمی هستند و آن اینکه بر قدرت و اقتدار نظام افزودند.

سرپرست دانشگاه اصفهان افزود: بر این اساس باید در دانشگاه‌ها اساتیدی تربیت شوند که باعث بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی و افزایش اقتدار کشور شوند.

وی یکی از اهداف جدید در دانشگاه اصفهان را دنبال کردن موضوع «جامعه محوری و تمدن سازی» عنوان کرد و گفت: بدنبال آن هستیم که کارهای آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بیشتر برمبنای مساله محوری بدنبال رفع مشکلات در جامعه باشد تا براساس آن برنامه آموزش تدوین شود.

سرپرست دانشگاه اصفهان افزود: بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب، بسترسازی برای تمدن نوین اسلامی است که محورهای آن خیلی مشترک با اقداماتی است که در راستای ارتباط حوزه و دانشگاه باید صورت گیرد.

جامعه محوری و تمدن سازی رسالت امروز دانشگاه است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha