سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: حضرت مسیح علیه السلام از پیامبرانی است که به صبر و صلح معروف هستند، امروز کسانی که خود را پیرو این مسیح(ع) می دانند باید همواره در مسیر صلح و آرامش بشریت حرکت کنند نه اینکه زمینه ساز جنگ و خونریری باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی امروز در نشستی با طلاب مدرسه سفیران هدایت بیجار که به مناسبت دهه بصیرت و سالروز شهادت سردار سلیمانی برگزار شد، اظهار داشت: جامعه بشری برای داشتن یک زندگی متعادل و البته در مسیر درست و متعالی باید همواره کسانی را برای اداره امور به عنوان رهبر، فرمانده، مدیر و… داشته باشد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به اینکه سردار سلیمانی عامل اصلی تحول در خاورمیانه و از بین رفتن شکل گیری یک خاورمیانه جدید داعشی بود، اظهار کرد: کارهای بزرگی که سردار حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمان این شهید والامقام در سطح منطقه انجام دادند، نهایتاً باعث گردید که خاورمیانه از دستان تروریست‌ها و جریان‌های تکفیری آزاد شود و امروز نیز که این سردار در بین ما نیست، مکتبی که از ایشان برجای مانده است به تدریج در حال قوت گرفتن و بیرون انداختن نیروهای بیگانه و متخاصم است.

استاد حوزه ادامه داد: هیچ منطقی نمی‌تواند منکر نقش آفرینی و نجات جهان اسلام از دست تروریستها توسط سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و جبهه مقاومت باشد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به فرا رسیدن سال نو میلادی و تبریک این رویداد، بیان کرد: حضرت مسیح علیه السلام از پیامبرانی است که به صبر و صلح معروف هستند، امروز کسانی که خود را پیرو این رسول خدا می‌دانند باید همواره در مسیر صلح و آرامش بشریت حرکت کنند نه اینکه خود زمینه ساز جنگ و خونریزی باشند.

حجت الاسلام محمودی تصریح کرد: رسولانی همانند حضرت مسیح علیه السلام و زندگی ایشان که سرشار از تلاش برای ایجاد آرامش در زندگی بشر بوده است باید سرلوحه همه جهانیان قرار بگیرد، لذا شایسته است که با تمسک به معنویات و آنچه که خداوند برای ما تعیین کرده است، زمینه یک زندگی مسالمت آمیز را در کنار هم فراهم آوریم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه باید حوزویان و روحانیون در بسط وحدت و انسجام ملت و مسلمین تلاش داشته باشند، خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم که فضای آرامش و امنیت جامعه ما توسط عده‌ای فرصت طلب و به ویژه فضای مجازی زیر سوال برود، نباید اجازه دهیم که اعتقادات و داشته‌های مذهبی ما به آسانی مورد هجمه و تحریف قرار بگیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha