چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
موکب بین المللی جهان مرد

حوزه / مسئول موکب بین‌المللی «جهان مرد» وابسته به پویش جهانی"حسین رهبر آزادگان" گفت: سردار شهید جبهه مقاومت با رشادت، ایثارگری، جانبازی و در نهایت شهادت، جهان بشریت را از لوث وجود گروه‌های تکفیری نجات داد.

سیدمحمود حسینی مسئول موکب "حسین رهبر آزادگان" در کرمان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهار داشت: شهید سلیمانی بزرگ مردی بود که در تاریخ معاصر ما ماندگار شد. این شهید بزرگوار با رشادت‌هایی که داشت موجب تقویت و مقاومت هر چه بیشتر جبهه تشیع و خط جبهه مقاومت در منطقه شد. شهید سلیمانی مانند شیشه عطر در بسته بود که دشمن با شکستن این شیشه عطر، باعث شد عطر و بوی حاج قاسم در سرتاسر این گیتی پخش و منتشر شود.

وی با تاکید بر اینکه حاج قاسم متعلق به یک کشور نیست و همه دنیا از شهادت ایشان ناراحت بودند یادآور شد: ایشان فقط متعلق به ایران و ایرانی‌ها نیست بلکه شهید بزرگ اسلام متعلق به همه انسان‌ها است، حاج قاسم در این بحران سیاسی و اجتماعی جهانی تمام بشریت را از تکفیر و گروهای وحشی تکفیری نجات داد. تکفیر در واقع تاریکی محض است و حاج قاسم چه در زمان حیات و امروز که نام و یادشان همیشه در دل‌ها زنده است، در واقع روشنی محض در برابر این ظلمت است.

حسینی ادامه داد: اگر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در برابر گروه تروریستی و تکفیری داعش و دیگر که به نام دین و اسلام از طرف آمریکا هدایت می‌شدند، نمی‌ایستاد امروز ذره‌ای امنیت در منطقه وجود نداشت.

وی افزود: امروز باید برای پیشرفت و قدرت خودمان در همه ابعاد بیش از پیش تلاش کنیم و دشمن ستیز باشیم و در زندگی شخصی، اجتماعی اگر شهید سردار سلیمانی را الگو قرار دهیم، موفق و بر دشمنان قسم خورد اسلام و انقلاب پیروز خواهیم شد.

حسینی گفت: امروز دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی است، تکریم به این شهید والامقام در حقیقت تکریم از تمام شهیدان و جانبازان جبهه مقاومت و همه آزادی خواهان جهان است، ما برای رساندن پیام وحدت، ایثار و فداکاری سردار اسلام با تمامی قدرت تلاش کنیم.

مسئول موکب حسین رهبر آزادگان با بیان اینکه برپایی موکب "جهان مرد" در آستانه دومین سالگرد حاج قاسم یک تلاش کوچک در راستای رساندن پیام شهید است، ادامه داد: ما در تلاش هستیم که با کمک رسانه‌های خارجی و داخلی پیام حاج قاسم سلیمانی را به گوش جهانیان برسانیم.

وی درباره حضور پرشور زائران در موکب بین‌المللی «جهان مرد» گفت: از روز اول تاکنون بسیاری از زائران خارجی و داخلی و همچنان مسئولان مختلف ایرانی در این موکب حضور پیدا کرده و با فعالیت‌های موکب آشنا شدند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha