یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
س

حوزه / امام جمعه ابوزید آباد، سردار سلیمانی را محب واقعی حضرت زهرا(س) دانست و گفت: محب واقعی بودن حضرت زهرا (س) یکی از مهمترین فضیلت های سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

به گزارش خبرنگار خبر گزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام سید احمد شاهمیری، امام جمعه ابوزید آباد آران و بیدگل صبح سه شنبه ۱۴ دی، در دومین روز مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) که از طرف نماینده مقام معظم رهبری در کاشان با حضور مدیران، اساتید و طلاب مدارس علمیه، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات، اعضای شورای اسلامی شهر، فرماندار کاشان، خادم یاران رضوی، جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در حسینیه علی اکبر (ع) کاشان برگزار شده بود، با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) و گرامی داشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با تاکید بر بالان بودن بار علمی مبلغین دینی، اظهار داشت: یک روحانی برای تبلیغ و پاسخگویی به شبهات، مسائل شرعی و شناساندن حضرت فاطمه زهرا (س) در روستاها و شهرها باید با چندین سال زحمت در حوزه، بار علمی و دینی خودش را بالا ببرد.

وی افزود: یک روحانی باید در درس خارج چندین مرجع تقلید شرکت کرده باشد تا بتواند غیر از پیامبر اکرم (ص)، حضرت علی (ع) و امام زمان (عج) در مورد حضرت زهرا (س) نظر بدهد.

وی، به بیانات مقام معظم رهبری نسبت عظمت حضرت زهرا (س) اشاره کرد و اظهار داشت: معظم له فرمود برای انسان‌های کوچکی مثل من خیلی دشوار است بتواند درباره عظمت و مقامات معنوی حضرت زهرا (س) سخن بگوید.

امام جمعه ابوزید آباد، حضرت زهرا (س) را یک معمای ناگشوده در ذهن بشریت دانست و افزود: هر کس به اندازه معرفت، ایمان و تقوایی که دارد می‌تواند حضرت زهرا (س) را درک کند.

وی، با بیان اینکه محبان حضرت زهرا (س) باید از خدا اطاعت کنند، گفت: کسی که حضرت زهرا (س) را دوست دارم نباید با نافرمانی از دستورات خدا ظلم و ستم کند.

امام جمعه ابوزید آباد سردار سلیمانی را محب واقعی حضرت زهرا (س) دانست و گفت: محب واقعی بودن حضرت زهرا (س) یکی از مهمترین فضیلت‌های سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

وی، افزود: سردار سلیمانی علاوه بر دوران دفاع مقدس، در دوران دفاع از حرم و مبارزه با داعش نیز به حضرت زهرا (س) عشق می‌ورزید.

شایان ذکر است در این مراسم پس از مرثیه سرایی مداح اهل بیت (ع) مصطفی نصیر زاده، عزاداران ضیافت صبحانه را میهمان آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان بودند.

سردار سلیمانی محب واقعی حضرت زهرا(س) بود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha