یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام عرب خراسانی

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان گیلان با تاکید بر برگزاری ارزیابی شفاهی و پایش قرآنی به صورت همزمان، روند برگزاری امتحانات را نیز تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام احسان عرب خراسانی معاون آموزش حوزه علمیه استان گیلان، امروز در جلسه مجازی با معاونین آموزش مدارس علمیه استان با تاکید بر برگزاری ارزیابی شفاهی و پایش قرآنی و همچنین برگزاری آزمون ترم اول گفت: امتحانات مدارس طبق برنامه‌ریزی قبلی معاونین آموزش هر مدرسه صورت خواهد گرفت و بعد از امتحانات ترم اول، برای کلیه پایه‌ها ارزیابی شفاهی برگزار خواهد شد و همزمان با ارزیابی شفاهی کلیه طلاب پایش قرآنی می‌شوند.

وی ادامه داد: مدارس استان گیلان شرایط برگزاری امتحانات به صورت حضوری را دارد و مدارس استان با رعایت تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی امتحانات خودشان را برگزار می‌کنند، و طلاب استان نگران این موضوع نباشند.

حجت الاسلام عرب خراسانی در پایان گفت: هدف از برنامه‌ریزی، رشد و ارتقای کیفی طلاب از لحاظ آموزشی و معنوی است؛ زیرا حوزه علمیه به فکر رشد و ارتقای معنوی و علمی طلاب است و ما هم موفقیت همه طلاب را از خداوند منان خواستاریم.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha