شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: هیئت‌های مذهبی بهترین رسانه دینی هستند و باید ترویج دهنده احکام و معارف دینی باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید علی فقیه، شامگاه سه شنبه در همایش رهروان فاطمه زهرا (س) که با حضور مسئولین هیأت‌های مذهبی، مداحان اهل بیت (ع) و مسئولان استانی به همت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در مصلای امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد، گفت: مداحان و ذاکران اهل بیت در زمینه جذب اقشار مختلف جامعه موفق عمل کرده‌اند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه هیأت‌های مذهبی بهترین رسانه دینی هستند، افزود: ظرفیت مهم و بزرگی در هیأت‌های مذهبی وجود دارد که باید از آن استفاده شود. هیأت‌های مذهبی باید مردم را با رسالت اهل بیت و نماز و احکام دینی آشنا سازند.

وی با اشاره به ضرورت جذب اقشار مختلف مردمی به هیأت‌ها گفت: دشمن تمام تلاش خود را برای نفوذ فرهنگ غربی به ایران اسلامی انجام می‌دهد و ضروری است هیأت‌های مذهبی نیز پای کار آمده و جلوی تهاجم فرهنگی و دینی دشمن را بگیرند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی سپس با تسلیت ایام فاطمیه و همچنین دومین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی پرورش یافته مکتب امام راحل (ره) بود که امروز باید راه این شهیدان بزرگوار ادامه پیدا کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha