شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
صفایی

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: استان بوشهر مداحان خوبی دارد، ولی نباید به این سطح بسنده کرد و سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه‌های علمیه باید کوشش کنند با آموزش‌های تخصصی، سطح مداحی را در استان بیش از پیش ارتقا دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری عصر چهارشنبه در نشست جمعی از مبلغات و بانوان ستایشگر استان بوشهر، اظهار داشت: احیای دین و ذکر و نام ائمه (ع) یک مقام بزرگ است که خداوند به شما هدیه داده و دعای حضرت زهرا و ائمه اطهار (ع) پشت سر شماست.

امام جمعه بوشهر با اشاره به وضعیت مداحی در استان بوشهر، تصریح کرد: استان بوشهر مداحان خوبی دارد، ولی نباید به این سطح بسنده کرد و سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه‌های علمیه باید کوشش کنند با آموزش‌های تخصصی، سطح مداحی را در استان بیش از پیش ارتقا دهند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با اشاره به وضعیت فرهنگی و حجاب در استان بوشهر، افزود: جهان استکبار به دنبال ترویج فرهنگ غربی و استحاله فرهنگ اسلامی ایرانی است و برای این کار از هر فرصتی به شکل گسترده استفاده می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: حجم تهاجم فرهنگی بسیار بالا است که البته برای مقابله با آن، قانون هم تصویب و مسئولیت‌ها در آن مشخص شده است و مسئولان باید حسب قانون وظایف خود را انجام دهند.

در ابتدای این نشست تعدادی از بانوان به بیان نکته نظرات خود در رابطه با وضعیت فرهنگی، حجاب، تقویت مبلغات به صورت تخصصی، مدیریت و تقویت جلسات خانگی، کمبود مشاوران خانواده مجرب و تقویت تشکل‌های مردمی پرداختند.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha