پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: شهدا به ویژه سردار شهید سلیمانی جان خود را در راه آزادی، استقلال، عزت، افتخار و سربلندی اسلام و قرآن فدا کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، آیت الله قربانعلی درّی نجف آبادی، در خطبه‌های نماز عبادی، سیاسی جمعه اراک، با تسلیت ایام عزای فاطمی و گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی، گفت: ۲۳۰ هزار شهید جان خود را برای آزادی و دفاع از میهن فدا کرده‌اند و آمریکا، اسرائیل، آل صعود و دشمنان ایران اسلامی باید بدانند که مردم ولایی برای وجب به وجب سرزمین اسلامی جان می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با یادآوری قیام ۱۹ دی ماه سال ۱۳۵۶ ادامه داد: مردم قم در این روز در دفاع از امام خمینی (ره) و آرمان انقلاب قیام کردند. رژیم طاغوت در این روز مردم قم را به رگبار بست و بسیاری از شهروندان بی‌گناه را به خاک و خون کشید.

وی افزود: مردم تبریز در ۲۹ بهمن ماه در اربعین مردم قم و دفاع از امام خمینی (ره) به پا خاستند و رژیم طاغوت در برابر قیام مردم غیور و انقلابی آذربایجان ناتوان شد.

امام جمعه اراک با یادآوری برخی توطئه‌های دشمنان برای مردم ولایتمدار و انقلابی دیار آذربایجان، گفت: خطه آذربایجان به عنوان قلب ایران اسلامی پاره تن میهن است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: ایران اسلامی سرزمین اهل بیت، فاطمه زهرا (س) و امام علی (ع) است و مردم کشور برای وجب به وجب این سرزمین، از جان خود می‌گذرند.

آیت الله درِی نجف آبادی خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی همواره در تمامی صحنه‌های انقلاب گوش به فرمان مقام معظم رهبری حاضر بوده‌اند.

گرامی داشت سالروز شهادت امیرکبیر، تشییع ۲۵۰ شهید گمنام در نقاط مختلف کشور از دیگر محورهای خطبه‌های نماز عبادی، سیاسی جمعه اراک بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha