چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
محمدی لائینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ، گفت: به برکت خون سردار سلیمانی، جریان مقاومت پربارتر از گذشته شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، در خطبه‌های نمازجمعه ساری، گفت: مقام معظم رهبری در سالگرد شهادت سردار سلیمانی فرمودند که شهید سلیمانی ملی‌ترین و امتی‌ترین فرد بودند. به خاطر همین ویژگی است که فراتر از ملت ایران، امت اسلام در سوگ او گریست و همگان به این نکته آگاه هستند که شهید سلیمانی در برابر خطراتی که امت اسلامی را تهدید می‌کرد مقابله و ایستادگی کرد.

امام جمعه ساری افزود: به برکت خون سردار سلیمانی، جریان مقاومت پربارتر شده است و اکنون شهید سلیمانی از سردار برای دشمن خطرناک‌تر است.

وی با اشاره به گلایه هفته گذشته‌اش در خصوص تعطیلی برخی واحدهای صنعتی و تولیدی، گفت: افراد زیادی در قالب نیروهای کار در این مراکز فعالیت می‌کردند، اما به دلیل سوء استفاده به چنین وضعیتی دچار شده‌اند که از آن جمله کارخانه تخته سه لای شهید رجایی و کولر سازی که تعطیل شده اند و زمین‌های آنها نیز فروخته شده است.

محمدی لائینی از دادگستری مازندران خواست تا در قالب دو تیم پیگیری‌های لازم را انجام دهد، گفت: تیم اول باید کارخانه‌هایی را که اخیراً دچار مشکل و تعطیل و واگذار شدند شناسایی کند و تیم دیگر مجموعه‌هایی را که سال‌های گذشته خط تولیدشان متوقف و تعطیل شد شناسایی و چرایی این اتفاق را بررسی و مشخص کند. این موضوعات مطالبات استانی از دستگاه قضائی است.

امام جمعه ساری از ۱۸ دی ۱۳۵۷ به عنوان افتحاری ساری نام برد و گفت: از میان هشت شهید دوران انقلاب اسلامی در ساری، سه شهید به نام‌های عسگری توفیقی، محمود علامه و سید حسن عابدی پور مربوط به تاریخ ۱۸ دی ۱۳۵۷ هستند که نهال انقلاب را با خون خود سیراب کردند.

وی تاکید کرد: خیابانی به نام همین روز در ساری نامگذاری شده است و نصب عکس این شهدا در میدان شهدای ساری مطالبه‌ای است که مسئولان مربوطه آن را عملی کنند.

محمدی لائینی افزود: ایام فاطمیه امسال با دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی مصادف شده است و در این روز ۲۵۰ شهید گمنام در سراسر کشور تشییع و تدفین شدند که بسیار بدرقه خوبی از شهدا شد و تجلیل خوبی از سردار سلیمانی را مردم به نمایش گذاشتند و از این حضور قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha