یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام موسوی

حوزه / معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین از برگزاری سیزدهمین محفل انس با قرآن با عنوان «قافله نور» در روز  سه شنبه ۲۱ دی خبر داد.

حجت الاسلام سید رضا موسوی شالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین گفت: برگزاری محافل قرآنی با همکاری حوزه علمیه استان قزوین خوشبختانه در تمامی مساجد با حضور قاریان برجسته و استقبال خوب مردم و خانواده‌ها را به همراه داشته است.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مسئولین مساجد در استان قزوین خواستار برگزاری محافل قرآنی هستند که امیدواریم با برنامه ریزی صورت گرفته بتوانیم این محافل را در مساجد دیگر شهر برگزار کنیم.

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: سیزدهمین محفل انس با قرآن روز سه شنبه ۲۱ دی بعد از نماز مغرب و عشا، در مسجد آمنه خاتون خیابان ملک آباد با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین برگزار می‌شود.

وی، انس خانواده‌ها با قرآن را مهم دانست و بیان کرد: اگر بخواهیم در تمامی بخش‌ها موفق باشیم باید قرآن را به متن زندگی بیاوریم.

موسوی شالی اظهار کرد: اهتمام به ترویج معارف قرآنی بهترین عامل در مقابل هجمه‌های بزرگ فرهنگی دشمنان دین و انقلاب اسلامی است.

سیزدهمین «قافله نور» در قزوین برگزار می شود

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha