دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نشست هم اندیشی« جشن بزرگ بانوان سرافراز الوند» در مدیریت حوزه علمیه خواهران همدان برگزار شد

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان همدان از برگزاری جشن بزرگ «بانوان سرافراز الوند» به مناسبت میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهراء(س)، در روز دوم بهمن ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، خانم مریم جان‌جان از برگزاری جشن بزرگ «بانوان سرافراز الوند» به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) با حضور دستگاه‌های اجرایی استان همدان در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان خبر داد.

وی ادامه داد: این نشست با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان به منظور هم افزایی و تعیین برنامه‌های جشن باشکوه بانوی سرافزار الوند به میزبانی معاونت فرهنگی تبلیغی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان در راستای تجلیل از مقام عالی مادر و زن با هدف ترویج فرهنگ اسلامی و با رویکرد سبک زندگی اسلامی به مناسبت میلاد فرخنده و خجسته بانوی آب و آئینه حضرت فاطمه زهرا (س) و با محوریت چگونگی برگزاری مراسم هفته زن و مقام و منزلت حضرت زهرا (س) و برنامه ریزی و ارائه طرح‌ها و برنامه‌های متناسب با این هفته جهت هر چه باشکوه‌تر شدن این مراسم برگزار شد.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان همدان ادامه داد: بانوان فرهیخته استان در این نشست ضمن ارائه پیشنهادات خود جهت برپایی هر چه باشکوه‌تر این مراسم به میزان مشارکت خود در برنامه فوق با آرمان‌های بی بی دو عالم فاطمه زهراء (س) تجدید میثاق خواهند کرد.

وی اظهار کرد: زندگی حضرت زهراء (س) راهنمای روشنی است تا زنان به بهترین سبک زندگی و حیات دنیوی و اخروی دست یابند و برای دستیابی به سعادت و خوشبختی، پیروی از سیره و مسلک حضرت صدیقه طاهره (س) از اهمیت زیادی برخوردار است.

خانم جان‌جان افزود: از مصوبات این نشست هم اندیشی دعوت از یک سخنران خانم کشوری در مراسم جشن میلاد، تقدیر از بانوان خانه دار که در عرصه تحکیم خانواده موفق بوده اند با ارائه ملاک‌های ارزشیابی از سوی دستگاه‌های اجرایی استان در حاشیه این جشن باشکوه تقدیر به عمل آید.

وی در ادامه با اشاره به سایر مصوبت گفت: برگزاری برنامه‌های متنوع همچون؛ مسابقه عکاسی با موضوع بوسه بر دستان مادر"، و برپایی غرفه‌های متعدد در حاشیه این مراسم اعم از غرفه رواق شادی ویژه کودکان و نوجوانان، ملزومات حجاب و عفاف، صنایع دستی، غرفه سلامت و طب سنتی و غرفه جذب پلیس افتخاری از موارد پیشنهادی حاشیه برنامه فوق می‌باشد.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان همدان در پایان گفت: این مراسم شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ در سالن فردوسی همدان از ساعت ۱۰ صبح با حضور باشکوه بانوان شهر همدان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha