سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مراسم معرفه

حوزه/ امام جمعه شهر دهدشت در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: متأسف و متأثرم که قوم گرایی، سرحد و گرمسیری در استان رواج دارد و با نوع نگاه، جوانان دارای تخصص را کنار می‌گذارند، چون از این حزب و جناح و گروه نیستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر، امام جمعه شهر دهدشت امروز در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: اگر هر مدیر و مسئولی تقوای الهی را در کلام و رفتار و خدمت رعایت کند بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد.

امام جمعه دهدشت، فرازهایی از توصیه‌های حکیمانه مولای متقیان به خدمتگزاران را یادآور شد و با اشاره به اینکه آن حضرت در نامه به مالک اشتر به دوری از تملق گویان و چاپلوسان توصیه کرده است، گفت: آنها که شما را تشویق و ترغیب می‌کنند مدلی از شما می‌سازند که گویا مسئولی غیر از شما وجود ندارد اینها در کلام امیرالمؤمنین علی «ع» جایگاهی ندارند.

وی گفت: خط‌کش تعیین نکنید چه کسی با ما بود، اینها می‌گذرد در محضر خدای رحمان باید پاسخگوی عملکرد باشیم.

امام جمعه دهدشت افزود: انسان‌های چاپلوس خیر شما و جامعه را نمی‌خواهند شما را بزرگ می‌کنند برای اینکه به اهداف خود برسند رضایت خالق را برتر بدانید.

وی گفت: متأسف و متاثرم که قوم گرایی، سرحد و گرمسیری در استان رواج دارد و با نوع نگاه، جوانان دارای تخصص را کنار می‌گذارند، چون از این حزب و جناح و گروه نیستند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر، شهرستان کهگیلویه را محروم که نه بلکه مظلوم از تصمیم‌های نابخردانه خواند و گفت: آیا اگر سد آبریز اجرا می‌شد اوضاع چنین بود و اگر صنعت را می‌دیدیم شهرستان پیشرفت نمی‌کرد؟

وی اضافه کرد: کج‌اندیشی و عدم توجه و تصمیم گیری‌های غیر کارشناسی باعث این وضع شده است که جوانان کهگیلویه در دیگر استان‌ها از کار محروم شوند، چون کد ملی آنها غیر بومی است. این جوانان به چه کسی پناه ببرند، چقدر دوندگی کنند تا به او کار بدهند.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه باید مجاهدانه تلاش کنیم تا شهرستان از این مظلومیت نجات پیدا کند، افزود: در دیگر شهرستان‌ها پروژه‌های همزمان تکمیل و به بهره برداری رسید، اما در کهگیلویه پروژه‌هایی وجود دارد که همچنان با گذشت یک دهه و بیشتر ۱۰ تا ۱۵ درصد پیشرفت کاری دارد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر از کریمی‌نژاد فرماندار سابق به عنوان مدیری کاربلد، پیگیر، دلسوز و علاقمند به توسعه یاد کرد و برای موسوی فرماندار جدید آرزوی توفیق کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha