پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مشگدار

رئیس اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: در ایام فاطمیه سال جاری بیش از ۴۰۰ مبلغ خواهر و برادر از طرف این دفتر با رویکرد امید آفرینی و جهاد تبیین به سراسر کشور اعزام شدند.

حجت الاسلام و المسلمین هادی مشگدار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، اظهار داشت: با توجه به اهمیت ایام فاطمیه و شبهات جدید مطرح شده برای این ایام، به مدت ۳ روز و با حضور اساتید حجت الاسلام و المسلمین نظری منفرد، حجت الاسلام و المسلمین نجم‌الدین طبسی و حجت الاسلام و المسلمین سید محمد تقی قادری، همایش فاطمیه برگزار شد.

وی افزود: در این همایش مباحث «فضائل فاطمی از دیدگاه فریقین»، «شبهات فاطمیه سلام الله علیها» و «حیات سیاسی حضرت زهرا سلام الله علیها» تبیین شد.

رئیس اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: با توجه به رسالت فرهنگی، تبلیغی و انقلابی این دفتر در جهت تبیین و گسترش معارف اسلامی و تلاش برای رعایت وحدت و انسجام اسلامی، مبلغان دوره دیده خود را به صورت فردی و گروهی به سراسر کشور اعزام می‌کند.

وی تصریح کرد: امتداد تبلیغ از سیاست‌های اصلی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به حساب می‌آید که مبلغ باید بعد از اتمام حضور در محل تبلیغی خود در ایام فاطمیه، مسیر تبلیغی خود را متناسب با شرایط آن مکان به صورت غیرحضوری ادامه دهد.

حجت الاسلام مشگدار در پایان گفت: در ایام فاطمیه سال جاری بیش از ۴۰۰ مبلغ خواهر و برادر از طرف این دفتر با رویکرد امید آفرینی و جهاد تبیین به سراسر کشور اعزام شدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha