پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله ناصری امام جمعه یزد

حوزه/ آیت الله ناصری، حوزه‌های علمیه را پیاده گر اهداف و سیاست‌های نظام اسلامی دانست و گفت: باید برای ۲۰ میلیون دانش آموز کشورمان برنامه داشته باشیم؛ این عزیزان آینده سازان ایران اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله ناصری، امروز در ارتباط تصویری با دوازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد که در قم برگزار شد، گفت: باید فکر فرامنطقه‌ای و فراحوزوی در حوزه‌های علمیه رشد نماید.

نماینده ولی فقیه در استان یزد، افزود: جهت رسیدن به تمدن اسلامی باید دانست که در بیش از ۱۰۰ سال پیش در کشورهای اسلامی روش‌های آموزش انگلیسی بنیان نهاده شد؛ اصول مهمی از این شیوه آموزشی برداشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: اصول تدین و ایمان، تفکر و اندیشیدن و تعقل از مهمترین این اصول مهم است که شیوه آموزشی رایج متأسفانه کودکان و نوجوانان ما را از آنها دور کرده است.

امام جمعه یزد، حوزه‌های علمیه را پیاده گر اهداف و سیاست‌های نظام اسلامی دانست و گفت: باید برای ۲۰ میلیون دانش آموز کشورمان برنامه داشته باشیم؛ این عزیزان آینده سازان ایران اسلامی هستند.

وی تصریح کرد: فضای مجازی بسیاری از این افراد را از راه درست خارج نموده است؛ می‌بایست از این موضوع غفلت نشود و برای مدیریت آن برنامه ریزی مدوّن صورت گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha