جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
طباطبایی منش

حوزه/ نویسنده و پژوهشگر حوزوی، تصریح کرد: برخورداری از غیرت دینی در عرصه جهاد تبیینی، لازمه توفیق و سربلندی در جنگ روایت هاست.

حجت الاسلام سید محمدحسین طباطبایی منش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: مقام معظم رهبری در ماه‌های اخیر به چند نکته مهم و محوری در فرمایشاتشان اشاره کردند که از جمله آنها اهتمام در راستای جهاد تبیینی و نیز احساس مسئولیت در جهت تقویت غیرت دینی در کشور بوده است.

وی با اشاره به این که ما امروز در کوران جنگ نرم فرهنگی و رسانه‌ای و به تعبیری جنگ روایت‌ها قرار داریم، افزود: بر اساس بیان صریح رهبر معظم انقلاب، ما اگر در این جنگ روایت‌ها، نتوانیم حقایق انقلاب و کشور را به درستی روایت کنیم، دشمن با دروغ و تحریف، عملاً جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کند، کما این که در بحث مربوط به دهه شصت و سال‌های دفاع مقدس همین رویه را دنبال می‌کنند.

وی همچنین با بیان این که دنیای استکبار از همه ظرفیت‌ها و امکانات در اختیار خود در این نبرد تمام عیار بهره می‌برد، گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف آنها، کمرنگ کردن غیرت دینی در کشور و نیز تضعیف امید مردم و نسل جوان به آینده است که در این رابطه البته برنامه پیچیده و جدی هم در دستور کار دارند.

این پژوهشگر و نویسنده حوزوی با اشاره به این که بی شک یکی از ابعاد و عرصه‌های بسیار مهم در این نبرد ناظر به بحث روایت‌ها است، افزود: اگر کسی در عرصه جنگ روایت‌ها مغلوب شود، عملاً قافیه را در جنگ نرم رسانه‌ای به طرف مقابل باخته است و لذا ما برای موفقیت در این نبرد باید با غیرت دینی در راستای جهاد تبیینی بکوشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمدتقی صالحی IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    0 0
    باسلام.واقعا همین هست،إن شاء الله خدا توفیق و قدرت بر مقابله با دشمنان رو به ما عنایت کنه 🤲 ممنون از استاد گرانقدر
  • سید IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
    0 0
    سلام تکبیر...