شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ث

حوزه / بانوان خادمیار کانون شمس الشموس شهرستان آران و بیدگل در شب وفات حضرت ام البنین(س) از مادر شهیدمدافع حرم مرتضی جعفریان به نمایندگی از مادران شهدا تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، مسئول کانون خدمت رضوی شمس الشموس آران و بیدگل در گفتگو با خبرنگاران گفت: بانوان خادم یار در منزل شهید شهید مرتضی جعفریان از اعضای تیپ فاطمیون که در راه دفاع از حریم اهل بیت (ع) از آران و بیدگل به سوریه اعزام و در درگیری با تروریست‌های داعش در مهرماه ۱۳۹۶ به درجه رفیع شهادت نائل آمد، حضور یافتند.

عطیه مبینی افزود: خواهران خادم یار ضمن تکریم مادر شهید جعفریان و بهره‌مندی از خاطرات این مادر، درس ایثار و فداکاری و عشق را فراگرفتند.

وی اظهار کرد: خادم یاران با قرائت صلوات خاصه و اهدای هدایا و تبرکات رضوی حال و هوای این بیت شهید را امام رضایی کردند و مایه مسرت، خشنودی و شکرانه خانواده شهید شدند.

مبینی با اشاره به فعالیت ۳۴ خادم یار خواهر را در کانون شمس الشموس واقع در آستان امامزاده هاشم (ع)، گفت: این کانون با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، برگزاری میزهای خدمت رضوی، ویژه برنامه شهدا و جذب و هدایت کمک‌ها به نیازمندان فعالیت گسترده‌ای دارد.

کانون‌های خدمت رضوی تشکل‌های مردم نهادی هستند که با عشق و دلدادگی به امام رضا (ع) در قالب تشکیلات منسجم مردمی کنار هم جمع شدند تا در قالب شبکه خادم یاری با خدمت‌رسانی جهادی به نیازمندان کمک و از آنها گره‌گشایی کنند.

انتهای پیام./‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha